mandag 7. desember 2020

Hemmelig Nissevenn hos Copic Norge

Vår eminente Copic-general Siv har i flere år nå arrangert "Hemmelig Nissevenn" på Facebook-gruppa vår "Copic Norge". Det går ganske enkelt ut på at vi får utdelt en hemmelig nissevenn du lager et julekort til, og så får du selvfølgelig en hemmelig nissevenn selv også. I tillegg til kort gir vi bort en liten presang (gjerne noe scrappestæsj du har selv). 

Dette er utrolig morsomt! Jeg vet det er som å banne i kirka, men jeg er ingen julekort-entusiast... Men akkurat å være med på "Hemmelig Nissevenn" synes jeg er stas!!! Jeg synes det er moro å lage et kort til en annen Copic-venn, og ikke minst er det spennende å vente på kortet i postkassa! For hvem min hemmelige venn er aner jeg jo ikke!!      

Dette kortet har jeg laget til min hemmelige nissevenn Else Lillian. Det har nå kommet trygt fram til Tvedestrand, så da kan jeg legge det ut her også. Jeg synes Magnolia-motiver er så søte til jul, så det blir faktisk en del av dem må jeg innrømme.. Til glede for noen, og sikkert forargelse for andre..  


Dette heter "Tilda With Little Rudolf" og er en favoritt. I den grad jeg greier å plukke favoritter fra Magnolia, da... Jeg har fargelagt det med veldig lyse farger da jeg ønsket å få en litt Distress-aktig look.

 Her er listen over fargene jeg har brukt:

Hud: E000, E00, E11, E21, E04, R20
Hår: E18, E15, YR23, Y21
Klær lyseblått: C3, C1, C0, B00, B000, B0000 beige: E43, E42, E41, E40
Reinsdyr: E59, E57, E55, E53, E49, E47, E44, R59, R35
Snø: C0, B60, B000, BG0000, Blender


Håper at enda flere Copic-venner vil være med på Hemmelig Nissevenn neste år!


- Hege- 

Ingen kommentarer: