tirsdag 29. desember 2020

Årets siste julekort

 Her er årets siste julekort fra meg. Dette slimline-kortet laget jeg til mor og far fra oss barn og barnebarn. Selvfølgelig med tilhørende hilsen og nøye utvalgt gave inni.... 

Jeg har liksom fått en litt forkjærlighet for Julestjerner til jul! Både blomsten i potta, og også stemplene jeg kan fargelegge. Denne er fra Colorado Craft Company, og jeg fant den på nettet. Scrappegarasjen har egentlig et rikt utvalg med denne stempelprodusenten, men  to  av platene med Julestjerner som jeg hadde lyst på hadde de ikke. Men en mail løste jo hele saken- de bestilte begge to, og vipps ( i dobbel  forstand...) så hadde jeg dem! 
Til dette kortet valgte jeg slimline-varianten, så kan jeg leke meg med den andre til neste jul... 


Selvfølgelig har jeg fargelagt med Copics denne gangen også... Jeg har stemplet med Memento Desert Sand for nolines look. Her er listen over tusjene jeg har brukt:

Rødt: R59, R29, R27, R24, R22
Grønt: G28, G07, G21, YG23, YG11
Senter i blomstenen: E35, YR14, Y38, Y15, Y11, G45, G43
Feltet rundt: E51, E50, Blender. Jeg valgte denne fargen rundt fordi jeg har stemplet med Desert sand. Da ble virkelig linjene rundt motivet borte. 

Fortsatt god romjul der ute! Pass på dere selv og nyt de siste dagene av 2020! Vi ses i 2021!

- Hege -


Ingen kommentarer: