lørdag 5. desember 2020

DT Copic Marker Norge- julekalender 5.desember

 I dag er det jeg som har innlegg i julekalenderen hos CopicMarkerNorge. 

Jeg har laget et julekort med dette fantastisk vakre motivet fra Graciellie Design. Det heter "Festive Poinsettia digital Stamp Bundle". Jeg elsker julestjerner til jul! Jeg har alltid sagt at mine favorittfarger til julekort er blått og brunt, men jeg må innrømme at rødt og grønt også roper jul laaaang vei... Spesielt når man kan spe på med litt gull! Det SKAL glitre litt til jul!


Fargene jeg har brukt er:

Julestjerne: R59, R39, R37, R35, R32
Kongler: E18, E15, E13, E11
Blader (store): G28, G24, G21, YG23, YG11
Blader (små): YG17, YG23, YG11
Bær: R59, R37, R35

Går du til CopicMarkerNorge bloggen, finner du dagens julesang også- forøvrig en av mine aller største favoritter! 

Førjulsklem

- Hege - 

Ingen kommentarer: