lørdag 12. desember 2020

DT Copic Marker Norge Adventskalender luke nr 12

I dag har jeg et rosa- ja, et ROSA julekort å vise fram!!! En gang må bli den første ikke sant?? Jeg har ingen unnskyldning for hvorfor jeg valgte rosa- jeg bare falt for fristelsen... Og fristelser skal man følge! Det er jeg helt sikker på at jeg har lest et sted.... 

Arkene jeg har brukt er urgamle! De er fra en gammel Pion-serie, og de har ropt på meg i mange år! Men man lager da ikke rosa julekort har jeg tenkt... Men nå, året 2020 da alt er annerledes er året da jeg laget rosa julekort! 


Motivet mitt er et Magnolia-motiv (ja, det blir mye Magnolia hos meg til jul... Fordi jeg liker dem!) Dette er "Tilda with Tiny Snowy". Superduper søt, og akkurat passe å fargelegge i rosa og grønt! Her er listen over fargene jeg har brukt:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E47, E44, E43, E42, E41
Grønt: YG91, YG93, W1
Rosa: R85, R83, R81, RV00
Snømann: YG91, YG93, W1, E35, YR18, Y38, W9, W7, W5, E3, W1

Gå gjerne til Copic Marker Norge-bloggen og se hvilken sang du får med deg til dagens innlegg! Det er nemlig en av mine favoritt-julesanger.. 

Førjulsklem, 

- Hege -

Ingen kommentarer: