mandag 6. desember 2021

DT CMN Julekalender luke 6

 I dag er det min tur til å legge ut julekort i Copic Marker Norge bloggen. Jeg starter med et blomsterkort med motiv fra Power Poppy. Jeg er veldig glad i Julestjerner i jula (men de forsvinner ut så fort jula er over!) I år har jeg en pusekatt som spiser på alt mulig, så eneste julestjerna jeg skal ha nå, er de jeg fargelegger eller lager av papir... 

Fargene jeg har brukt er:

Julestjerne: C5, R59, R29, R27. R24, R222
Blader: G99, G94, G21
Anemoner: C5, C3, C1, C0, BV08, BV13, B12
Mimosa: E35, Y38, Y35, Y11


Hvis du hopper til Copic Marker Norge bloggen og deltar helt fra 1.desember, har vi en bokstavgåte der... Den går hver dag i desember, og gir deg en setning på selveste Julaften. Premie er det også å få til en heldig vinner! 

Førjulshilsen fra Hege


Ingen kommentarer: