mandag 13. desember 2021

DT CMN Adventskalender luke 13

  I dag er det Lucia-dagen, og 13.desember. Det er dagen man tenner ekstra mange lys- i hvertfall blant barnehage- og skolebarn i alle Luciatog... Dette stempelet fra Whimsy Stamps har jeg hatt på ønskelista mi lenge. Klikka det hjem her i høst, og da jeg likegodt var i det gode "klikkehjørnet" fant jeg dette vinduet også. Synes faktisk de to passet ganske godt sammen! Og med de nye Heartfelt Creations poinsettia-blomstene mine ble det jammen meg et brunt og blått julekort i år også! Halleluja!!


Stemplene er som nevnt fra Whimsy Stamps (Dove Art), og de er fargelagt med følgene farger:

Vindu: E47, E44, E43, E41.
Himmel: C9, BV08, B69, B34, B32. Snøen i vinduskarmen er skribling med hvit gelpenn.

Lysstempel:
Lys: W5, W3, W1, W0
Flamme: R35, Y38, Y35, Y11, svart 100
Kongle: E77, E74, E71, E81
Granbar: G99, G94, G21

Da ønsker jeg alle en fortsatt fin Luciadag! 

- Hege - 

Ingen kommentarer: