lørdag 28. april 2018

Jeg slår et slag for Kit and Clowder!

Jeg har aldri lagt skjul på at utviklingen min i å fargelegge med Copics, kommer av kursene jeg har tatt, og fortsatt tar, hos Kit and Clowder. 
Alyce Keegan er en MESTER med tusjene sine, og er en helt fantastisk online lærer! Hun er dessuten utdannet innen kunst! Hun har straks 20 000 (!) følgere på Facebook- det sier noe om hvor populær denne dama er... 

Hver måned kommer det et nytt prosjekt vi skal fargelegge sammen med henne. I april/ mai sto dette super søte stempelet på timeplanen!


Motivet heter "Cute as Cupcake Mice" og kommer fra Di's Digi Stamp. Og hele poenget med disse kursene er å lære seg teknikker som man kan overføre til andre motiver senere. Det er også sånn at det er helt frivillig å bruke akkurat det stempelet som Alyce har plukket ut denne måneden! Du står fritt til å velge både motiv og farger selv! Med det skal sies- det er litt enklere å følge med når du har samme motiv og farger som lærer'n... 

Har du også lyst til å bli med denne gjengen og fargelegge? Du finner alle hennes kurs her:


Det er forøvrig helt frivillig å abonnere på månedlige kurs! Du kan velge ett og ett, eller du kan kjøpe for eksempel hennes "Skin and Hair", "All about Animals", "Elements of Nature" og selvfølgelig "Clothing Class". Det beste med hele opplegget er at dersom du står fast, tar du et bilde av arbeidet ditt og sender det til Alyce privat- enten via Messenger eller mail. Så får du personlig veiledning! 

Jeg slår i allefall et slag for disse kursene! Jeg har vært med siden starten, og har ikke tenkt å gi meg med det første.

Takk for at du tittet innom!!

Diger klæm, Hege

Ingen kommentarer: