torsdag 19. april 2018

Guest designer- Avery in Oz

Jeg fikk en veldig hyggelig melding fra Christine Young hos Paper Nest Dolls, om jeg kunne tenke meg å være hennes gjestedesigner og lage ett kort med ett av hennes motiver. Disse motivene er supersøte, og de inspirert fra hennes egne 6 barn! Hvor søtt er ikke dét!!?? 
I recieved a very nice message from Christine Young at Paper Nest Dolls, wheather or not I would consider being her guest designer for one of her images. These images are super cute, and they are inspired by her own 6 children! How cute is that!!????


Jeg valgte meg dette supersøte motivet "Avery in Oz".  Bakgrunnen har jeg tegnet selv- etter et bilde jeg fant på Google fra filmen "The Wizard of Oz". 
Stempelet kan kjøpes her
I chose this wonderful image "Avery in Oz". The background, I've drawn in myself- after finding a picture on Google from the movie "The Wizard of Oz".
You can purchase the image here.

Motivet er fargelagt med Copics, og jeg har brukt disse fargene:
The image is colored with my Copic markers in these colors:

Hud/ skin: E000, E00, E04, E11, E21, R20
Hår/ hair: E18, E15, E13, E11
Kjole/ dress: B29, B24, B12, B00
Sko/ shoes: C5, R59, R29, R27, R24, R22
Sokker/ bluse / socks/ blouse: C3, C1, C0
Kurv/ basket: E35, E33, E31, E30
Hund/ dog: E44, E43, E42, E40
Yellow brick road/ Yellow brick road: E15, Y38, Y35, Y11, Y00
Gress og ås/ grass and hills: G99, G94, G21, YG67, YG63, YG03
Slott/ castle: G29, G17, G09, G05, G02, YG01, hvit gelpenn (white gelpen)
Regnbue/ rainbow: BV000, B00, G00, Y00, YR000, R20, R11
Himmel/ sky: B00, BG000

Kortet er laget av en hvit papirpose. Og kan brukes til den anledning det måtte passe! Det er bare å sette på tekster som passer... 
Alle teknikker har jeg lært hos Kit and Clowder! Ta en titt på hennes klasser om du har lyst til å lære mer om bruk av alkoholbaserte tusjer- eller fargeblyanter! 

My card is made from a white paper bag. It may be used for almost any occation! You just add text that fits.... 
I've learned all my techniques at Kit and Clowder! Take a look at her classes if you feel like learning more about your alcoholbased markers- or your pencils! 

Takk for at du kikket innom! 
Thanks for stopping by!

Hege

Ingen kommentarer: