tirsdag 24. april 2018

Guest colorist- Standing Pretty

Her er enda et Conie Fong stempel, og mitt nest siste bidrag som Gjestedesigner hos Conie Fong! Disse er så fantastisk detaljerte, at det bare er morsomt å fargelegge dem! 
Denne jenta her er helt ny, og heter Standing Pretty. Du finner den selvfølgelig i Conie Fongs Etsy butikk her.

Here is another Conie Fong image, and it's my second final piece as Guest Colorist at Conie Fong's! These images are so detailed, it makes them nothing but fun to color!
This girl is brand new, and is called "Standing Pretty". You'll find it Conie Fong's Etsy Store here.



Motivet er fargelagt med Copics i disse fargene:
The image is colored with my Copic markers in the following colors:

Hud/ skin: E000, E00, E21, E11, E04
Hår/ hair: E49, E29, E25, E21
Kjole/ dress: C5, R59, R29, R27, R24, R22
Sløyfe:/ bow R29, R27, R22, R00
Blomster/ blad/ flowers/ leaves: R59, R29, R27, R22, Y38, G99, G94, G21

Rødt er vanligvis en litt vanskelig farge å bruke, men etter masse øving har jeg lært meg et triks eller to. Disse har jeg lært hos Kit and Clowder som du finner her.

Using red is usually a difficult color, but after lots of practice, I've learned a trick or two. I've learned this at Kit and Clowder- which you can find here.

Takk for at du tittet innom! Jeg kommer snart tilbake med mitt siste bidrag for Conie!
Thanks for stopping by! I'll soon be back with my final coloring for Conie! 

Hege

1 kommentar:

Linda Landby sa...

Hela min dag har gått till att bläddra här i din blogg, wow alltså jag är stum av beundran men jag kan ju inte kommentera alls inlägg för då skulle nog din sida crasha 😅🤦 men just detta med rött är ju väldigt svårt, jag klickade på länken till KAC men sen visste jag inte vart jag skulle välja...