tirsdag 29. november 2011

En teboks i julegave

Jeg går til fysikalsk behandling jevnlig. De som driver instituttet er 2 veldig hyggelige damer! Nå har jeg laget en te-boks de skal få til jul som de kan ha på pauserommet sitt:


Boksen har jeg kjøpt på Papirpikene. Har brukt ark fra Pion Design. Valgte å ikke bruke julepapir, for da kan boksen stå framme hele året...  




Motivet med engler er fra et utklippsark. Jeg valgte engler fordi det er nettopp det de to er! Den ovale kakeservietten bak motivet er også fra Papirpikene




Blomstene er først og fremst fra Thailand. Papirrosene er fra Kort og godt, og perleranka en rest jeg hadde igjen fra i fjor.  Tekststrimlen har jeg brukt punch på (en Window punch) og limt på små bokstaver. Strimlen har fått et lag med Glossy Accent.




 Inni boksen har jeg laget en tag og med stort sett samme blomsterpynt som utenpå.




Jeg har også pyntet alle "hullene" med papir. Nå mangler det bare å fylle opp boksen med deilig te! Da kan de to fysioterapeutene sette seg ned, legge beina høyt og bare nyte pausa si!





Ønsker alle ei fortsatt hyggelig adventstid!



- Hege -

9 kommentarer:

RitaK sa...

Du Hege, du Hege, tenker på alle du snillingen vår :-) Jeg er helt sikker på at pausene får en helt "ny dimensjon" hos disse to englene heretter. Esken er rålekker, rett og slett :-)

Pinklady 68 sa...

Wow, så nydelig denne ble!! Utrolig lekkert pyntet!!!! Blir nok to glade engler som får denne:-)

Ha en fin adventstid!
Klem Laila.

Anonym sa...

Oioioi, for en lekker teeske!
Antar at det er to som blir veldig glade når de
får denne, all omtanken og arbeidet som ligger bak :o)
Ha en fin adventstid!
Klem, Heidi

jannes hobbykrok sa...

Vakker teboks, og en fin ting å gi bort. Du er kjempeflink Hege, denne esken var helt skjønn.
Janne

Hilde sa...

Boksen bled nydelig!!!! og du er jo så nøyaktig at du kler alle rommene inni også!!! Så langt har ikke jeg greid å komme enda.....

Ha en fin uke Hege!

Jorunn sa...

En nyydelig teboks! Herlig papir og motiv. Virkelig lekkert pyntet med alle blomstene, og artig med teskjeen :)
Ha en fin dag

Papirdilla sa...

Denne ble rett og slett rålekker, Hege! "Englene" dine blir garantert glad for denne:) Du er kjempesnill og omtenksom mot dine medmennesker...
Klem,
Hanne

Anne Bente sa...

åh..... hvor er den bare super smuk.
rigtig god aften
klemmmm

nergele's puslerier sa...

Denne var bare kjempefin ,Hege,damene dine blir sikkert glade for den..og ja,engler det finnes bare så synd det er så få av de...hihihihi