lørdag 22. august 2020

DT CMN - En avblomstrende sommerhilsen

Noen ganger slår livet litt kollbøtte, og denne uka har livet gjort det... Dette er ikke noe jeg skal gå inn på her, men situasjonen har gjort at det har vært litt vanskelig å rett og slett kose seg med hobbyen om dagen. Tankene vandrer langt av sted, og da mener jeg laaaangt utenfor BV04 og G07....

Nok om det! Det ble et siste blomstermotiv for CopicMarkerNorge denne uka. Jeg lovet en blomstrende uke, og det ble det. Jeg har enda flere stempler fra Altenew jeg kunne vist fram, men jeg fikk rett og slett ikke tid til fler.
Dette stempelet fikk jeg i hvertfall tid til! Dette er "Bergenia Builder". Jeg må innrømme at jeg måtte Google hvordan en Bergenia blomst ser ut, og den ser slett ikke blålilla ut! Men jeg liker så godt denne fargekombinasjonen, så jeg tenkte at det spiller ingen rolle! Jeg kjører på!

Her er listen over fargene jeg har brukt:
Blomster: BV08, BV04, BV02, BV01, BV00, BV000, E77, E74, E49, hvit gelpenn
Blader: G28, G07, YG03, G21
Bakgrunn: YR20, YR30, Blender

En avblomstrende hilsen 

- Hege - 

Ingen kommentarer: