mandag 17. august 2020

DT Bidrag Copic Marker Norge

Sommeren er snart over, og det er nå min tur til å inspirere litt i CopicMarkerNorge bloggen. Som nevnt tidligere har jeg totalt forelsket meg i disse blomsterstemplene fra Altenew. Jeg får simpelthen ikke nok av dem (verken fysisk eller mentalt..). Dette er "Paint- A- Flower- Anemone".

Dette stempelet viste seg å være litt av et pirkete prosjekt... Her var det masse detaljer, gitt. Men heldigvis for meg at det er akkurat det jeg liker... Og som tidligere så synes jeg at disse vakre blomstene skal få skinne på kortet, så det ble et clean and simple card dette også. 



Her er listen over fargene jeg har brukt på dette motivet:

Blomster: B60, B63, B66, B69, B79, E49 i senter
Blader: BG90, BG93, BG96, BG99

- Hege - 

Ingen kommentarer: