søndag 10. februar 2019

Morsdag

Jeg har jo nettopp laget et Lollipop-kort og nærmest sverget på at det skulle bli lenge til neste gang.... Men da jeg så mors laaaaange blikk på det forrige jeg laget, måtte jeg bare lage ett til henne på morsdagen! Moren min ELSKER blomster, så valget på motiv var rimelig enkelt! 



Motivet er fra Conie Fong, og er fargelagt med Copics i disse fargene:
Pioner: R89, RV34, RV32, RV000
Blad: G99, G94, G21, G00,GYG03
Vann: B00, B01
Glass: C0,C1
Sløyfe: E15, Y17, Y15, Y11


Håper alle mødre der ute har en strålende morsdag i dag! Legg beina høyt og la deg skjemme bort av dine!!  

GRATULERER MED DAGEN, ALLE MØDRE!

Klem, Hege

Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:

Addicted to stamps #171- Anything but a square
Conie Fong february monthly challenge på facebook

2 kommentarer:

Marlies sa...

A beautiful romantic creation Hege. Fab colouring. Thanks for joining our challenge at Addicted to Stamps. Marlies

Jirawadee Susanthitapong sa...

Stunning! This lollipop is so sweet and gorgeous. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
Sai