tirsdag 12. februar 2019

Kit and Clowder card swap

Alyce Keegan (Kit and Clowder) arrangerer en "Card swap" i disse dager. Jeg meldte meg på, og har fått en dame i England jeg skal bytte kort med. Dette er kjempespennende! Jeg aner ikke om hun har laget kort lenge, eller om hun akkurat har begynt. Hos Kit and Clowder er vi nemlig ikke opptatt av om noen er bedre enn oss, men her er alle like mye verdt! Det ligger utrolig masse arbeid og omtanke bak et hjemmelaget kort- enten du har scrappet i årevis, eller startet forrige onsdag... 




Jeg hadde dette motivet ferdig fargelagt fra tiden jeg var "Guest Designer" hos Conie Fong i fjor. Hun heter Alanna, og er fargelagt med disse Copicsene:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår:  C9, C7, C5, C3, V04, V01
Blomster og klær: E49, E15, E08, YR07, YR04, YR02, YR000
Bakgrunn:  V22, V20, Blender


Da er det bare å glede seg til postmannen kommer til meg med kort fra Helen i England! 

Håper dere alle har en strålende vinterdag- enten du tilbringer den ute med ski på beina eller sitter inne og ser sporten på TV-  eller rett og slett koser deg med papir og stæsj!

Klem, Hege

Ingen kommentarer: