torsdag 30. april 2015

Konfirmasjonskort til gutt

Her går det unna!!! Fra å ha en "død" blogg fra jul til nå er dette 3.kortet jeg legger ut på ei uke!!! Ingen grunn til å bli vant med det- for det stopper nok snart! 

Naboens barnebarn skal konfirmeres på søndag, og har bedt om et kort. I mangel på både fantasi og lyst tok jeg et dypdykk i bloggen til den jeg digger mest hva guttekort angår: Hilde Røisehagen aka Stempelgalsverden.  

Ikke bare har jeg lett etter inspirasjon, men jeg har regelrett hermet etter ett av hennes kort!!! Jeg legger meg paddeflat og ber ydmykt om unnskyldning, Hilde!! 

Ark og motiv er fra Kort og Godt- enklere enn dette blir det ikke! Stjernedies og knapper, poststempel, FranTage i svart og noen microBeads fra Prima... 

Nytt kort kommer om en dag eller to! For da jeg satt og klødde meg i hodet over å få til et kort for naboen kjente jeg skrekken krype nedover ryggen på meg! For svarte!!!! Jeg må jo også gi gave!!! Det betyr ETT KORT TIL!!!!!! Hjelpes!!! 

Til da sier jeg bare ha en fortreffelig dag!!

Diger klæm! 

Ingen kommentarer: