søndag 26. april 2015

Bursdagskort

Det er ikke akkurat overfylt med nye kort eller prosjekter på bloggen min for tida... Har laget noen kort i løpet av vinteren, men jammen har jeg ikke glemt å ta bilder av noen også!

Hele familien hadde imidlertid en helt fantastisk tur til Thailand i februar/ mars i år! Da vi kom hjem laget jeg et kort til fars 75-års dag. Det måtte bli svært så enkelt da bursdagen kom svært så tett på hjemreisa! 


Jeg er fortsatt ikke noe glad i herrekort- mye morsommere med blonder og blomster, glitter og stæsj! 

Ha en fin søndag!

Diger klæm! 


4 kommentarer:

MonaV sa...

Så koselig å se noe på bloggen din igjen Hege:)
Fint kort du har laget til pappan din!!

RitaK sa...

Så koslig å se "liv" her inne igjen :-) Ingen fare for deg å lage herrekort heller ser jeg, og stjernepynt er jo "bankers" både for unge og litt eldre herrer. Ha en fortsatt fin søndag :-)

Mette sa...

Koselig å besøke bloggen din :) Enkelt du liksom, dette var kjempefint med guttete detaljer :)

Hilde sa...

Koselig kort du har laget til pappan din! Liker fargene, stjernene. og småtekstene spesielt godt!

klem