søndag 3. oktober 2010

Før - og etter

Tore har en god nabo som trolig er over gjennomsnittet glad i Mozart-kuler... Tore ba pent om å få den tomme boksen for litt siden som jeg har pyntet nå i ettertid. Naboen hans skal få tilbake den ferdig pyntede boksen.



Slik er altså boksen før jeg har fått kloa i den... Både blank, rød og "gullete"....





Og slik er den etter at jeg har pyntet den. Hele boksen ble pusset med sandpapir og grunnet med to lag Gesso. Brukt blå bazzill og ark fra Inkido. Alle kanter er svertet med Distress Vintage Photo.


Blonden er kjøpt på Happy Hobby. Har brukt blomster og blad fra Thailand, men måtte spe på med noen få lyseblå og mørkeblå roser jeg hadde fra før... Bildet i ramma er fra et ark jeg kjøpte på Stempelscrap-messa i september, og har påført Cracle Accent. Sommerfuglen er fra et Pion ark, og er påført Glossy Accent. Til slutt noen få perler.







Helgen nærmer seg slutten, må bare jobbe ei kveldsvakt først.. Koste meg på kurs i går med Hanne Amundsen aka Papirdilla- lærte utrolig mye om fargelegging med Promarkere!!! Nå liker jeg tusjene mine jeg også!!!





Fortsatt god søndag til alle!





- Hege -





11 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Gullete??!!! Der lærte jeg et nytt ord! Boksen din ble kjempestilig!Nydelige papirer,nydelig pyntet! Ha fortsatt en fin søndag!Klem,Janne

❤ Kaia sa...

Nydelig boks.
Fantastisk flott pyntet.
Og for noen lekre LO'er i innlegget under her...
WOW må jeg bare si...
Ha en super søndag videre..
Klem fra Kaia

RitaK sa...

FANTASTISK NYDELIG :-) Har dessverre ikke noen mer spennende ord i vokabularet mitt, men du skjønner nok sikkert hva jeg mener, hihi... Takk for i går forresten! Jeg var jo litt oppgitt i starten, men jammane ble det kosligere og kosligere å være der etterhvert som jeg fikk dreisen på tusjene mine... Må prøve å få tid til å øve litt mere i dag så jeg ikke glemmer hvordan det gjøres!

Bodil sa...

Det var litt av en forvandling :) NYDELIG :)

ha en fin dag :)

Berit sa...

Nydelig forvandling!

Takk for i går!

Klem

Karialov sa...

Så utrolig nydelig boks. :D :D

Ha ein fantastisk søndag vidare. :D
klem Karianne

Heidi sa...

Så nydelig Hege!
Du har pyntet så lekkert og mønsterpapirene du har brukt her er flotte:)
Snakk om forvandling! Du er så dyktig.
Ha en fin kveld, klem:)

Papirdilla sa...

Nok en gang har du tryllet fram noe nydelig, Hege!! Utrolig lekker eske. Du får alt til å se så lekkert ut:) Takk for i går, forresten. Og takk for koselig kommentar fra deg. Håper jo at de fleste av dere ikke syntes det var helt bortkastet å være med....

En varm klem i det kalde høstmørket:)
Hanne

nergele's puslerier sa...

Som alltid du er reine tryllekunstneren...hva blir det neste??

Jeg blir helt ordløs av dine arbeider...

Klem fra hilde johanne

Mette sa...

Takk for sist:)

Ja det må jeg si var litt av en forvandling, ikke mye gull å spore her lenger!! Den ble virkelig kjempflott Hege. Nydelig med det mønsterpapiret og lekkert pyntet, jeg sier bare fy søren og FLINK du er:)

Ha ei fin uke, og kansje vi ses en dag på Happy Hobby:)

Klem Mette

HegeHB sa...

For en utrolig nydelig boks:) denne likte jeg! Du er virkelig flink!