mandag 11. januar 2010

Til Si

Alle har vel snart fått med seg nå at jeg har en bror i Thailand- i hverfall i vinterhalvåret her. Han har jo gått helt bananas med å kjøpe papirblomster til meg, og det har han ikke greid uten hjelp. Han har fått hjelp av ei som heter Si, og hun stakker skjønner jo IKKE hva i all verden jeg skal med så mye papirblomster! Så derfor, på forespørsel fra Tore, har jeg laget et kort til henne så hun kan se selv.


Selvfølgelig gikk kameraet mitt tomt for strøm før jeg fikk tatt flere bilder, men jeg har heller ikke gjort mye ut av innsiden. Poenget med kortet var i grunnen å vise hva vi kort-lagere bruker blomstene til..
Ønsker alle en kreativ uke, med forhåpninger om at kulda snart er over..
- Hege -

10 kommentarer:

RitaK sa...

Så nydelig! Nå skjønner hun nok hva du skal med alle disse små blomstene, men hva brukes de til i Thailand da?

Mette sa...

Fy søren.... dette var kjempelekkert Hege!!Helt knall med alle de blomstene!! Moro å sende dette for å vise hva du bruker blomstene til!! Kansje hun blir bitt av basillen!!!

Ha en fin kveld!!
Klem Mette

jannes hobbykrok sa...

Lekkert!Jeg vil også ha en bror i Thailand....

MonaV sa...

Nå blir hun nok både glad og overrasket...hun har neppe sett så flotte kort før:)
Takk for koselig skravlings i butikken i dag.

Karin Dahl sa...

Nydelig ble dettte kortet, og damen som er så heldig å få dette blir nok veldig glad for det. Og ikke mins misunnelig på deg som kan lage slike kort med de blomstene du får av din bror.
En flott uke ønskes deg også:)

Papirdilla sa...

Hei!

Jeg kom plutselig på at jeg ikke hadde kommentert her, bare vært inne og sett. Det måtte jeg jo gjøre noe med:) Virkelig et nydelig kort du har laget,Hege. Må jo være morsomt å vise hva alle de nydelige blomstene blir brukt til:) Tipper at kortet blir satt pris på.

Og så kom jeg på en ting til med denne dagen. Har hørt en "liten spurv" kvitre om at den er spesiell for deg:) (Hvis jeg har hørt riktig,da!) Du vet kanskje hva jeg mener...???? Sier bare velkommen etter, jeg:)

Masse klemmer fra Hanne

nergele's puslerier sa...

hei hegemor: du får bare be din bror hamstre så skjønne blomster og da kan du selge de videre til oss "gale" scrappe/kort damene...blomsterhomeparty...

MonaV sa...

Hei og hopp Hege:)
Du har vel en spesiell dag i dag du hihi.
Jeg nynner en liten sang for deg her jeg.

Klem fra meg!!

Mette sa...

Hei Hege!!

Gratulerer så mye med dagen i dag!!
Bursdager er til for å nytes, så KOS deg!

Stor bursdagsklem :-)

RitaK sa...

Du ble overrasket i går kveld, hihi... ;-)Velkommen inn i "den voksne verden" Hege, men riktig voksne blir vi vel aldri, så lenge vi har denne morsomme hobbyen og hverandre, alle vi smågale damene ;-)