tirsdag 19. januar 2010

Takkekort

Jeg har begynt produksjonen av takkekort. Til nå har jeg gjort ferdig 5 stk, men så gikk jeg selvfølgelig tom for papir! Bestilt mer, og må derfor fortsette til helgen (innimellom jobbing)... Har laget alle i forskjellige farger, men fikk lyst til å vise fram det rosa. Hvem som skal få det- ja det har jeg "sladdet" bort (*fnis*).


Forsiden med hvit bazzill, hvit, embosset kartong og glitterark fra Panduro, blonde og blomster.


Innsiden med Spellbinders, stempel fra Kort og Godt, personlig hilsen og blomster.

Baksiden med ett av mine personlige stempel og to små roseknopper




- Hege -


11 kommentarer:

Papirdilla sa...

ÅÅÅ, dette var nydelig, Hege. Virkelig lekre farger på blomster og pynt. Flott papir også.

Litt ergelig å gå tom for papir når en er igang med noe. Men, det er jo ganske typisk for meg i allefall. Har masse, men aldri det jeg skal bruke....:)

Lykke til med resten av produksjonen.

Klem,
Hanne

RitaK sa...

Så sart og nydelig takkekort, og med masse lekre Thai-blomster så klart ;-)

jannes hobbykrok sa...

Så herlig rolige farger det var på dette!Blomstene er så delikat sammensatt!Tusen takk for alle koselige kommentarer inne hos meg,blir like rørt hver gang!!!Er sååå moro!
Klem,Janne

Mette sa...

Wow!!! Dette var bare sååååå nydelig Hege!!Så delikate farver og blomstene så fint sammensatt!
Du har vel ikke gått tom for blomster....*fnis*!

Klem Mette

Linda W sa...

Hei på deg Hege..
droppa innom bloggen din jeg, og det var jo lurt. Du har en så deilig og delikat stil. Det takkekortet var bare så lekkert, ja skikkelig stilfult fårn si:) Elsker blomsterpynt spesielt små blomster..
La meg til som følger hos deg, så jeg kan se mere flotte kreasjoner fra deg.....
Ha en god dag, selv skal jeg på kurs idag!
Klem:)

Randi Th. sa...

For et nydelig kort dette var!!! Så flott pyntet, samtidig som det var så "enkelt".

Tusen takk for mange fine ord i bloggen min!

Ha en flott kveld!

-klem-

Yvonne sa...

Hei Hege! Vet du, så fort det blir et ledig hus i nærheten så skal jeg si fra til deg! Hi-hi! Hadde jo vært supermoro å ha deg som nabo! Og så kunne du innvitert hele scrappegjengen på besøk, så jeg kan bli kjent med dem før jeg fyller 40 om et par år... Knis. Makan til flotte saker du fikk av dem da, GRATULERER MED DAGEN SOM VAR!!!
Nydelig kort du har laget denne gangen og, i likhet med kortet til Si. For noen flotte blomster, og så har du satt de sammen så fint. Hos meg blir det ofte litt sånn kasta på. Ja, ja, øvelse gjør vel mester...
Ha en herlig og produktiv helg!
Klem, Yvonne :)

Mia sa...

Hei

Så mye fint du lager. Dette kortet var helt nydelig.

Hilsen Mia

Mette sa...

Hei

Tusen takk for et utrolig nydelig takkekort Hege!! Så nydelig pyntet på alle sider!!Første gang jeg får et slik kort, så det har fått hedersplass i stua:-)Håper det er greit at jeg tar bilde og legger det ut på bloggen min med link til deg!!

Ha ei fin helg:-)
Klem Mette

Gro sa...

Hei!
For et nydelig kort!!!
Så delikat og lekkert.....
Og tusen takk for koselig kommentar... :-)

Gro

Kari sa...

Åhhh så lekkert. Det hvite mønsterarket har jeg makent. Og så har jeg hatt lyst til å prøve meg på konfirmasjonskort, lurer på om jeg ikke skal lifte deg litt da. ;-)