lørdag 9. mai 2009

Jeg har vært på kurs!

Jeg har altså vært på kurs hos Hilde på Happy Hobby, Gjøvik. Det var et malingskurs den 5.mai der vi kun malte med Distress. Utrolig morsomt å se hvordan hun fargelegger sine stempelmotiv! Jeg har iallefall fått helt dilla, og maler litt nesten hver dag. Noen har gått i søpla, mens andre synes jeg ble "brukanes". Disse to synes jeg ble "brukanes" og gjemmer dem til en passende anledning. Min favoritt er forresten det brune og grønne..

I morgen blir det svært lite hobbysyssler for min del. Carina skal på svømmestevne på Gjelleråsen, så da blir det å være heiagjeng for min del. Artig det også! Heia, Carina!!! Ønsk oss lykke til!!


1 kommentar:

Hilde sa...

wow Hege!!!! Så flott du maler!!
Du har talent for dette det ser jeg godt!

Så flott kortet under her ble også!! Flotte farger!!

God helg!