søndag 31. mai 2009

God service og snille mennesker finnes fortsatt....

Forrige uke bestilte jeg to bøker med gotisk skrift. Samme uke ringte eieren av bokloftet, og sa han nettopp var på tur til å kaste flere på dynga. Dersom jeg kunne komme og hente de, kunne jeg få disse bøkene! Dro derfor til Bokloftet (på Løiten) fredag, og kom tilbake med 10 (!) bøker med gotisk skrift! Bestillingen min på to bare kastet han... Så; god service og snille mennesker finnes fortsatt!

Som takk synes jeg jo at jeg måtte bruke litt av bøkene, og laget dette kortet jeg skal sende ham rett over pinse:


Litt uklart bilde, men her er resultatet
sammen med etpar av bøkene.


Forsiden..

Inni kortet


En liten tag som det står "Tusen takk" på. Uklart bilde-
lurer på om fotografen har solkrem i øya???



Har også brukt kveldene i Pinsen til å lage glasset til broren min som hjelper meg med utetrapp og oppheng i vaskerommet.
Her er resultatet- ganske så likt de andre jeg har laget, men morsomt for det...


Blitt veldig glad i disse store blomstene fra Prima.




Papirrullen er fra ei avis fra Thailand! Litt artig detalj så lenge han
bor hele vinterhalvåret der nede. Skjønner ikke en puck av hva
som står der, men det er da heller ikke viktig!

Et av mine favorittstempel!







2 kommentarer:

Hilde sa...

Wow Hege! Det var ike verst! Nå har du bøker til å rive og krølle i lang tid framover!!

MonaV sa...

Ja, nå kan du boltre deg i gotisk skrift og gamle bøker hihi.
Veldig flott kort du har laget, og glassene...kjempefine.
Så spennende med album til konfirmanten, det var slik jeg begynte også...da sønnen i huset skulle konfirmeres. Det kommer du til å kose deg med framover.

Ønsker deg en god helg
Klem