torsdag 8. oktober 2020

💙 Ludvig 💙

 I dag er ENDELIG dagen jeg har ventet på siden midten av juli! Jeg skal hente hjem lille Ludvig! Mitt firbeinte nye familiemedlem. Hans offisielle navn er NO*Rødrev Suko, men hos meg får han det litt stødige navnet Ludvig...

Til nå har han bodd hos verdens flotteste fôrvert Cecilie og hennes familie i Geithus utenfor Hønefoss, og fått akkurat den starten en liten kattepus trenger i livet sitt!
Men i dag fyller han og de to søstrene hans de magiske 12 ukene, og det betyr at de er gamle nok til å forlate kattemammaen sin. Kjempefint for meg (og de andre som venter spent på sine firbeinte små), men sikkert litt trist for Cecilie og hennes barn som har fulgt dem siden de kom til verden 16.juli. 

Jeg har selvfølgelig laget et lite kort til dem som takk for alt de har gjort for min lille Ludvig! En blomsterkvast blir med på turen innover i ettermiddag også, og en boks med Melkehjerter til de jentene som kanskje får hjertene sine litt knust i dag.... 


Kortet er i A2 format (det vil si 11x14cm), og jeg har brukt det vanvittig vakre stempelet Statement flowers fra Altenew igjen. Jeg så Elin hadde brukt diesen fra samme fabrikant som bakgrunn til sitt kort for en tid tilbake, og jeg falt helt pladask for det. Så, Elin- beklager at jeg stjal ideen din! Ta det som et kompliment!!! Jeg kommer til å bruke det flere ganger!! 


Fargene jeg har brukt er:

Blomster: R89, RV34, R83, R81, RV00, RV42
Blader store: G99, G94, G21, YG03
Blader små: G28, G07, YG25, YG03, YG00
Senter i blomsten: E33, YR24, YR23, YR21, YR20, G21, G82, YG61, E77, E74, E71

Så da pakker jeg reiseburet og stikker til Geithus i ettermiddag og henter min lille kattepus... 

Vi ses plutselig!

- Hege - 




1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Gratulerer med lille Ludvig og så utrolig koselig med en slik hilsen ♥
Nydelig kort som alltid Hege. Er en stor beundrer av dine kreasjoner.
En stor torsdagsklem
Elin R