torsdag 15. oktober 2020

DT CMN Utfordring #119 "Noe med Vinger"

Ikke bare flyr tiden hos Copic Marker Norge, men i utfordringen vår denne gangen ønsker vi å se at du fargelegger noe med vinger! Det er som vanlig ikke et krav, for du kan fargelegge akkurat det du har lyst til, men vinnersjansene dine dobles jo om du følger temaet vi i DT har... 

Jeg har valgt et motiv fra en av mine favoritt designere denne gangen- Power Poppy. Motivet heter "Trumpet Vine Visitor", og jeg synes det er SÅ vakkert!!! Det kommer i flere varianter når du kjøper det- jeg gikk for varianten med separat blomst og fugl og satte det sammen selv. Når jeg fargelegger blomster/ natur fargelegger jeg alltid no lines- dvs med lyse grå streker på motivet mitt. Det gir det peneste resultatet synes jeg, men dette er selvfølgelig en smakssak! 

Listen over Copic jeg har brukt er:

Kolibri: B28, B24, B12, BG49, BG57, BG45, V04, V01, Y11, C1, C3, C5, C7, E41, E43, 100
Blomster: RV34, RV04, RV63, R81, RV00, RV23, RV21, RV69
Blader: G28, G07, G14
Lys grønt i motivet: YG63, G21, YG06

Håper du har lyst til å være med oss og fargelegge denne måneden. Du finner utfordringen vår med alle regler og tidsfrister HER. Husk at det må være et ferdig kort for at du kan delta. Og du legger inn kortet ditt på Facebookgruppa vår Copic Norge.

- Hege -


Ingen kommentarer: