søndag 9. juni 2013

Rammekort

Jeg ble sååå glad da jeg så Camillas rammekort her for bare noen dager siden! Det kom som bestilt ettersom jeg skulle lage et bursdagskort for broren min og var helt tom for ideer! Det ble forresten ikke så jeg liftet engang- jeg har rett og slett hermet!!! Tusen takk for inspirasjonen, Camilla!! Tutorial til kortet har Camilla funnet her.


 Kortet mitt er laget i papir fra Panduro. Lekre, duse sommerfarger! Doilyen inni ramma er en dies, så den er skåret ut i hvit bazzill. Tekststempel fra Kort & Godt. Sommerfuglene er stanset ut med en punch og fått et lag glitterlim. Blomster fra mitt relativt store lager...


Tilda er malt med Distress. Lenge siden jeg har svingt malekosten nå, men jeg må si jeg storkoser meg med maling og vann! Hun har også fått en liten perle i øret..  



Enkelt inni. Framsiden ble relativt tung, så jeg valgte å ikke pynte noe inni på den siden. En doily til å skrive en hilsen på og med sommerfugler som har fått en dæsj med glitterlim.


Håper alle har en strålende helg!!! Jeg må tilbake til scrappebordet for flere bursdagskort......
 
Diger klæm :)

9 kommentarer:

Lene sa...

Å gud så utrolig lekker den er. Og så fantastisk malt Tilda er. Klem, Lene

Heidi sa...

Det ble et utrolig lekkert kort. Slike rammekort er kjempeflotte og ditt ble nydelig, Hege!

Elizabeth sa...

Jeg så også kortet til Camilla og tenkte at det må jeg prøve:) Dette bel et vakkert kort; Hege. Nydelig fargelegging og lekkert pyntet. Ha en fin søndag! Klem, Elizabeth

RitaK sa...

Hakaslæpp!!!!! Noe så vakkert er det lenge siden jeg har sett Hege, virkelig "bjutifullt" alt på dette kortet :-) Kjæmpeklæm til deg <3

Scrappelise sa...

Så delikat og nydelig, orntli` Hegestil! Klem fra Anne Lise

Pinklady 68 sa...

Å, dette ble lekkert!! Nydelige farger, pynt og malt søte Tilda:-)
Kos deg med videre produksjon av bursdagskort:-)

Klem Laila.

Papirdilla sa...

Oh,lala...... Herlighet noe så vakkert, Hege!!!! Jeg kommer bare på et ord som kan beskrive dette kortet: PERFEKT!!!!

Ha ei strålende uke:))
Klem

Synnøve sa...

sUPERNYDELIG, hEGE!!!!!

Kjersti sa...

Så nydelig Hege, utrolig lekkert fargelagt! Kanskje vi kan glede oss til flere lekre kort fra deg framover - skolefri?? :)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)