søndag 23. juni 2013

70 år

I går hadde jeg besøk av familien min stort sett hele dagen. Mor fylte 70 år, og hadde ingen ønsker om å feire dagen eller å bli feiret. Hun søkte derfor "asyl" hos meg. Men en snill og god mor kan da ikke fylle 70 år uten å få noen som helst oppmerksomhet!!????
 
Så her var det baking, pynting, pakker og selvfølgelig kort!
 
Min nye dille er disse rammekortene! Jeg synes de er morsomme å lage, og synes de ser ganske ok ut på et gavebord også. Og så vet jeg at mor synes det forrige jeg laget var fint.... Dermed gjorde hun valget veldig lett for meg....
 
 
Har brukt de nydeligste arkene fra Pion Design! Synes disse er så delikate i fargene, og det gjorde nesten vondt å skjære i dem....




Enda en søt Tilda.... Hun har også fått en del glitterlim på sløyfer og blondekanten på buksa, men dest synes jo ikke på bildet...  For øvrig malt med Distress.
 



Inni er det stort sett bare mønsterarket som kommer til sin rett. Synes ikke det er noe stort poeng å putte på masse pynt inni disse kortene! De er så tykke der som ramma er, at det blir egentlig bare tull å stæsje det noe mer. Kortet står jo på bordet, så innsiden synes ikke heller.
 
 
Håper søndagen er fin der nettopp DU er! Jeg skal benytte fridagen til bare ting jeg har lyst til! Det blir en sykkeltur, tur med vofsen, kanskje en tur på scrapperommet og ellers bare nyte en etterlengtet fridag!!!
 
Tusen takk for koselige kommentarer! Jeg koser meg med hver eneste en og blir helt rørt av alt det hyggelige dere sier!!!
 
Diger klæm :)

8 kommentarer:

Hilde sa...

Sukk, dette kortet er sååå pent!
Du er flink med disse rammekortene Hege!!
Ha en go søndag!

Scrappelise sa...

Helt skjønt dette kortet Hege! Tydelig at du setter pris på moren din og det er nok gjensidig! Ha en superduper søndag - klem fra Anne Lise :-)

Papirdilla sa...

Nydelig rammekort, Hege!
Gratulerer med mora di. Helt sikker på at hun ble glad for kortet, det hadde i alle fall jeg blitt!!

Kos deg på fridagen din.
Klem,
Hanne

RitaK sa...

Et fantastisk vakkert kort til en fantastisk snill mor :-) Klart hun måtte feires, så det var bra du ordnet til for henne. Det satte hun nok stor pris på tenker jeg. Håper du har kost deg masse på fridagen din :-) Skal hilse fra Tassen og si at du og Robbie har helt rett, Heidi jobber hos dyrlege Berg hun :-) Diger klæm fra meg

Pinklady 68 sa...

Fantastisk fint rammekort!! Lekkert pyntet som alltid!! Og arkene du har brukt er bare helt nyyydelige!!!
70 års dagen ble sikkert en koselig dag for jubilanten og familien:-) Snill datter har hun ihvertfall:-)

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

Synnøve sa...

Bare ett ord: NYYYYYYYYDELIG <3 <3
klem

Kjersti sa...

Nydelig rammekort Hege, lekre papirer og søt Tilda!
Håper du har en fin sommer så langt!
Klem fra Kjersti:)

Eva Gro sa...

Helt utrolig nydelig!!!
Eva Gro