tirsdag 1. januar 2013

Papirpikenes Verden- utf #11

Godt nytt år alle papir- og bloggvenner!!!!! Håper dere har lagt et godt år bak dere, og ser fram til det nye! Vi i Papirpikenes Verden starter likegodt 2013 med en ny utfordring allerede i dag! I dag vil vi se disse fargene: BRUN, GRÅ og LILLA. I tillegg skal du bruke hvitt eller krem. Husk at du kun kan delta hos oss og i én utfordring til med ditt bidrag!


 Her er mitt DT-bidrag:


Jeg har laget et kort med Magnolia-motiv. Dette er fra den nyeste serien fra Magnolia, og jeg synes Tilda er bare skjønn! 




Jeg har fargelagt Tilda med Copics i disse fargene:
W6, W5, W3, W1, W0
V0, V20



Jeg så Kjersti hadde fargelagt et motiv i nesten de samme fargene, og det likte jeg kjempegodt! Takk for inspirasjonen, Kjersti!

Materialer til kortet mitt finner du her:
Brunt mønsterark fra Pion
Grått mønsterark fra Ladybug ad friends
Lilla mønsterark fra Ladybug and friends
Fabriano ark til å fargelegge på 

Alt får du selvfølgelig kjøpt hos Papirpikene!

Håper riktig mange har lyst til å være med på utfordringen vår! Du finner den HER

Lykke til!

Diger klæm fra Hege:) 

5 kommentarer:

Lin Monika sa...

Utrolig nydelig kort, Hege! Liker veldig godt fargene på Tilda:) Ha en flott 1. januar. Klem, Lin Monika

Synnøve sa...

Nyyyydelig!!!!
klem

MonaV sa...

Fiiint Hege!!

jannes hobbykrok sa...

Fantastisk nydelig Hege! Du er dronningen!!! Lekkert!
Godt nytt år!
Klem,Janne

Kjersti sa...

Et nydelig kort i så herlige farger Hege - nydelig motiv også!
Takk for linken - og for masse inspirasjon du også;)
Klem fra Kjersti:)