lørdag 1. desember 2012

Papirpikenes Verden Utf #10: Lag julepynt eller smågaver

Det er ikke til å tro... Det er allerede 1.desember, og adventstiden er i gang. Vi i Papirpikenes Verden vil denne gangen se at du lager din egen julepynt, eller smågaver. 

Jeg fant denne lykta hos Lena Katrine Øien, og falt pladask for den! Jeg har ikke bare liftet- jeg har rett og slett laget en kopi! Tusen takk for at du deler tutorialen din, Lena Katrine!!! 





Materialliste:
Gelatinplater (kjøpt på Rema1000)

Selvfølgelig har jeg kjøpt alle materialer hos Papirpikene


Tutorialen til lykta finner du her.

Gå inn til Papirpikenes Verden og se hva de andre superflinke DT-jentene har laget! Bli  også med på konkurransen vår, men les reglene først!!!

Diger klæm :)

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Å, denne ble lekker Hege!! Utrolig flott alt sammen:-)

Ha en fin adventshelg!
Klem Laila.

Kjersti sa...

Ei nydelig lykt Hege, så lekkert med hvitt:)
Velkommen tilbake, regner med du har hatt det helt topp:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

RitaK sa...

Nydelig Hege, og takk for "kursing" på hytteturen :-)

Heidi sa...

Ei kjempelekkert lykt, Hege! Hvitt på hvitt er bare så nydelig.

MonaV sa...

Åååååå, lekker!!!!

Anne sa...

Så nydelig lykt!
Lekre bånd og nydelige dies. :)

Klem, Anne.

nergele's puslerier sa...

Kjempefin lykt,men så mye pirk a gitt-tror ikke dette er noe for meg-men jeg har oppskrift så jeg vil prøve...tenk jeg har etter mye om og men fått til Stjernebretting....ikke værst av å være meg??
Tusen takk for feriehilsen -så mykt og godt skjerf som passer godt til den lilla jakka mi..

Diger klæm til deg..