fredag 16. november 2012

Et julekort i hvitt

Nå er det ingen hemmelighet at jeg har fått dilla på hvite kort for tiden. Da jeg skulle forberede årets julesending til min Au-pair familie i USA måtte det bare bli et hvitt kort. Ekstra tidlig ute med julesendingen i år, for neste fredag vender jeg snuta mot andre breddegrader for en 14 dagers ferie.

Kortet er laget av en smal hvit papirpose. Har brukt kun hvit bling bazzill, hvit bølgepapp og blonde + sløfye til pynt. Motivet er fra et utklippsark. Kantpunch og snøfnugg er Martha Stewart. Stempelet er fra Magnolia, og det er embosset med sølv. 



Kortet inni har selvfølgelig bare en liten hilsen, resten finnes i brevsform (jada, man skriver faktisk brev enda...)

Alle produktene min får du selvfølgelig kjøpt hos Papirpikene

Ønsker alle en riktig god helg! Håper dere får en strålende en!!!


Diger klæm fra Hege:)



8 kommentarer:

Lin Monika sa...

Lekkert!! Hvitt og sølv er så delikat. Ha en riktig god helg:)
Klem, Lin Monika

Mette sa...

Vakkert, vakkert, vakkert.....:) Heldige USA venner!!!! Snøffelvenner ønsker seg også sånn;)

God helg:)

Diger klæm fra meg og i dag:)

MonaV sa...

Fine, fine kortet:):) Og vi som ikke er snøffelhøner ønsker oss også sånn:):)

Synnøve sa...

Nyyydelig, Hege!! Jada, enda ei "ikke-snøffelhøne" ønsker seg et slikt et:)))
God helg og kos deg! klem

RitaK sa...

Wow! Så lækkert med hvitt Hege, aldeles nydelig kort igjen :-)

Tove sa...

Dette var bare så lekkert!! Hvite kort er så utrolig fine, og dette var helt eksepsjonelt fint:) Sølv og hvitt er nydelig sammen, og pyntingen av kortet er så flott. Jeg likte dette veldig veldig godt:) Ha en fin lørdagskveld.

Ida sa...

Så nydelig og delikat i hvitt!:))
God ferie!
Ida

Kjersti sa...

Så utrolig lekkert og delikat Hege!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Kjersti:)