lørdag 2. juni 2012

Gjestedesigner Copic Marker Norge kort nr 2

Her kommer enda et av bidragene jeg har laget for Copic Marker Norge sin utfordring "Ei snerten snelle". Denne gangen har jeg laget et posekort av en hvit papirpose, og laget et monokromatisk kort.


Ark er fra Kort og Godt, diverse blomster fra mitt eget lager og osteklut bak motivet.



Stempelet denne gangen er et fra Tickled Pink stamps. Har stemplet med Memento blekk på Perfect Colouring Paper. Det er de råeste stemplene jeg vet om for tida- synes de er knalltøffe!!! Fargene jeg har brukt på dette motivet er.

Hud: E50, E51, E21, E93
Øyne og halspynt: BG10, BG72, BG75
Klær, sko og hår: C0, C1, C3, C5, C7 og Blender

Rundt motivet: C0, C1, Blender




Og slik er hele kortet.


Ønsker alle en flott dag!



 
- Hege -



1 kommentar:

RitaK sa...

Herregud så stilig Hege, du er en fargeleggingsmester av de sjeldne :-) Koser meg med de flotte rosene mine jeg nå, de er så vakre, tusen takk :-)))