mandag 4. juni 2012

Gjestedesigner CMN kort nr 3

Her kommer det siste kortet jeg laget for Copic Marker Norge sin utfordring "Ei snerten snelle". Du har vel husket å bli med på utfordringen vel???


Det siste kortet mitt er et konfirmasjonskort til en konfirmant som liker rosa... Og jeg som ikke liker rosa engang- jeg ELSKER rosa!!!!! Ark fra Magnolia, Blomster fra "bøtta mi", osteklut, tekststempel fra Stempelglede. 



Innsiden sånn akkurat passe enkel..  





Stempelet er et digistempel fra Saturated Canary, og fargelagt i disse fargene:

Hud: E50, E51, E21, E93(kinn)
Hår: W0, E40, E42, E44
Øyne: BG10, BG72, BG75
Genser og mobil: RV02, RV04, RV06, RV09
Bukse: W0, W3, W4, W6
Sko og veske: E43, E44, E47

Rundt motivet: W0, W1, Blender


Tusen hjertelig takk for at jeg fikk muligheten, jenter!!! Og tusen takk til alle snille mennesker som legger igjen så fine kommentarer! Jeg blir såååå glad når jeg leser dem! Ønsker alle en super dag!!!


- Hege -

8 kommentarer:

Hilde sa...

wowowowowowowow flott kort Hege!!!
Elsker at du bruker knalle farger.....for det sliter jeg med!

håper du får en fin uke snille snille Hege!!!!

MonaV sa...

Kortet ditt er suuuuperfint Hege!
Flotte farger:):)

Scrappelise sa...

Nydelig , nydelig! Så mange delikate detaljer og så har du brukt ostekluten på en fin måte. Den kopierer jeg (har aldri fått til det ordentlig jeg..) Ha en riktig fin dag Hege!

Lin Monika sa...

Nydelig kort, Hege. Riktig snertent!
Det magnolia arket er virkelig fint.
Klem, Lin Monika

RitaK sa...

Å, herrejemini Hege, nå ble jeg nesten stum igjen...
For et fantastisk flott kort, og er ikke dette ei snerten snelle så vet ikke jeg ;-)

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort Hege!
Vakkert fargelagt motiv:)
Lekkert pyntet også.
Ha en fin dag, klem:)

Hilde sa...

Måtte inn og "wow'e" en gang til jeg!! Dette er såååå fint!

Papirdilla sa...

Endelig er jeg her for å kommentere disse mesterverkene du har laget som gjestedesigner, Hege!
Du er rett og slett superdyktig! Helt fantastisk flott fargelegging. Og aldeles nydelige kort. GRATULERER!!!
Håper jeg har fått hodet såpass over vann at det blir litt mer kommentarer fra meg.....

Stor klem fra en surrete snøffelhøne:)