mandag 27. september 2010

Noen LO'er fra konfirmasjonsalbumet

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i de forrige innleggene!! Jeg setter så stor pris på alle sammen!!!


Jeg har holdt på med hemmeligheter lenge nå - maaaaaange hemmeligheter! Jeg har scrappet et album til Carina som hun fikk på konfirmasjonsdagen sin. Her er et lite utvalg:






Dette bildet er fra vinteren i fjor. Det er ei venninne av Carina som har tatt bildet. Gjerdet er laget av ispinner- etter en idé jeg har stjålet av Mona. Snøen og snøballene er laget av tyll og ponpon-bånd. Snøfnugg er MS-punch og litt blå bling.







En scrappeside av vår kjære lille kanin Simba som måtte avlives 16.november i fjor da hun hadde en stor kreftsvulst i magen.








Her er Carina på stranden på Kreta i fjor sommer. Fiskenettet er en netting strømpebukse jeg kjøpte kun for å lage dette nettet- og dette må være den dyreste sida jeg har scrappet. Strømpebuksa ble kjøpt hos spesialforretning til den nette sum av 119,- kr!!!! De fleste skjellene er det Tore som har kjøpt i Thailand, men noen har jeg rappa fra Carinas rom fra diverse turer. Steinene i venstre hjørne er plukket på diverse strender..






Enda en LO jeg har liftet fra Mona. Når fantasien er borte, tyr man til alternative metoder.... Takk for hjelpa, Mona!!!!



Det kommer mer bilder etter hvert- må bare dele det opp litt...


Ha en fin mandagskveld! Jeg er så "grunn" at jeg skal kose meg med "Ungkarskvinnen" på Fem om en halvtime...


- Hege -






12 kommentarer:

MonaV sa...

Endelig fikk jeg se noen av LOene du har laget til Carina. Skal si du har vært produktiv og FLINK!!!!
Helt supre alle sammen...gleder meg til å se fler.
Og du.....det er kjempemoro at du finner inspirasjon fra meg. Det liker jeg:)

Vi snakkes en dag Hege.

Klem:)

Pinklady 68 sa...

Nydelige LOèr du har laget av/til din datter!!!
Her er det mye jobb og omtanke bak:-)
Ja, dyrt kan det bli også..hihi..
Mange fine detaljer og kjekt å lifte en flink scrapper som Mona:-)
Du har samtidig din egen touch..lekkert ble det!

Klem Laila.

jannes hobbykrok sa...

Så utrolig kreativ du har vært i det siste!!!Selv har jeg ikke rukket noen ting...deprimerende!Loene dine er kjempefine,og jeg gleder meg til å se fler!
Klem,Janne

Bodil sa...

Kjempefine LOer du har lagd. Mange flotte og kreative ideer her :)

nergele's puslerier sa...

Ohi ohi ohi disse var jammen flotte Hege,kjempeflott gave,og hva sa konfirmanten selv da?

Ja, det er viktig å kose seg i hverdagen med tv å -ikke bare scrappe/lage kort..

Ha ei fin fin uke

Klem fra Hilde Johanne

Yvonne sa...

Herlige LO'er! Ikke bare skjønner jeg at det ble dyrt, men det må da jammen være tungt og! Men fy søren så stilig det ble med alle stenene og skjellene. Superkreativ du!
Gleder meg til fortsettelsen!

Mette sa...

Vel overstått konfirmasjon!!
Først til innlegget under, herlighet så vakkert kort,og ikke noe mindre vakker esken du har laget, den er bare helt "dåne"....Og til slutt for et nydelig pyntet bord, vil tro at Carina ble fornøyd.
Vil også tro hun ble glad for ringen, det var en fin ide med å sette inn diamanter for de store begivenhetene som skjer i livet hennes!!

Det er ikke bare kort du er flink på, du er søren meg like flink til å scrappe! Alle er like forsegjorte og flotte på hver sin måte. Det mangler hvertfall ikke på kreativitet her!

Må bare si til slutt, du er kjempeflink Hege:)))

Klem Mette

Mette`scrap sa...

Gratulerer med vel overstått,en får en god følelse når alt har godt bra.Jeg tenker at det var en fornøyd jente som fikk så mange fine ting som mamma har laget.Både kortet og esken var helt supre for ikke snakke om LO.ene.Jeg selv er født en dag forsent,hadde tenkt Carina skulle få en hilsen av meg på dagen,men som sakt er jeg sent ute .Jeg legger igjen en liten ting på Happy Hobby i dag.Bedre sent enn aldrig.
Du er super flink Hege er mektig imponert.
Masse klem Mette.

Heidi sa...

Så flotte LOer Hege!
Utrolig lekre og med så masse flotte detaljer:)
Gleder meg til å se mer.
Så lurt med ringen og diamanter for de store begivenheter i livet til Carina.
Ha en flott dag, klem:)

Guro sa...

Wow Hege, disse sidene var helt utrolige!!!! Den strømpebuksa var genial; fantastisk side :-)
Er vist for lenge siden jeg stakk innom, for fy søren så masse flott! Kjempefint konfirmasjonsbord også.
Du er utrolig dyktig!
Ha en super uke; og takk for koselige kommentarer :-)
Klem Guro

Marianne H sa...

Du verden, her er det bare å glede seg til flere. Kjempefine er det bare å si om dette :-))
Ha en fin dag!

RitaK sa...

Ikke rart du har hatt det travelt det siste året, når man ser alt det nydelige du har laget til jenta di :-) Den vinter-LO'en var jo bare sååå fin!!!