lørdag 15. juni 2024

DT CMN Utfordring #153 "Gult eller oransje"

Enkelte ganger lider jeg av beslutningsvegring... Det gjorde jeg nemlig denne gangen her. Gult ELLER oransje!!??? Først tenkte jeg gult, så tenkte jeg oransje, men så endte jeg opp med en kombinasjon av de to gla´fargene!

 

Motivet mitt er fra Kraftin´Kimmie og heter "Lily Lemon". Kraftin´Kimmie er ikke lenger å få tak i (i hvert fall ikke disse fra Annie Rodrigue), så jeg vokter disse såpass nøye at jeg sover med ett øye åpent om natta.. Neida! Ikke så ille, altså! Men at jeg er så heldig at jeg har fått tak i noen opp gjennom årene er jeg selvfølgelig veldig glad for!

Lista over Copic jeg har brukt er:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04, E93
Hår: E21, E23, E25, E29
Kjole (oransje9: YR02, YR04, YR07, YR18, E19, Y15
Gult: E31, Y38, Y35, Y11

Håper du også vil slenge deg på en skikkelig fargeutfordring!

- Hege - 

Ingen kommentarer: