mandag 10. juli 2023

Sommerinspirasjon "Serena"

 Hei! 

Like sikkert som at sommeren kommer hvert år, har vi i DT Copic Marker Norge hver vår uke der vi skal forsøke oss med litt inspirasjon. Denne uka er min, og jeg har laget noen kort jeg vil vise dere. I slutten av uka kommer det en liten tutorial også. 

Jeg starter uka med dette kortet. Motivet mitt er fra "The Paper Shelter" og heter "Serena". Jeg er litt glad i de blågrønne fargene, og laget likegodt et kort med en favorittkombo. 




Listen over farger jeg har brukt er:

Hud: E000, E00, E11, E13, R20
Hår: E49, E47, E44, E43, E41
Kjole: BG000, BG01, BG05, BG09, svart100
Sko: Y23, Y26, Y28, E40, E42, E44 (kork)
Stråhatt: E31, E33, E35, BG01, BG05, hvit gelpenn 


Kos deg med sommer, og ikke glem å tusje litt på regnværsdager.


- Hege - 

2 kommentarer:

Lori Podolsky sa...

Beautiful card, fabulous colours and wonderful design, Hege. Love it all! Thank you for playing along on The Paper Shelter Challenge Blog. Hope to see you soon, and good luck. Lori - DT

Bella Création (Iza) sa...

WOW! Fabulous card! THank you for sharing with us at the paper shelter!
Hope to see you again! :)

Iza DT x