onsdag 8. juni 2022

DT CMN Sommerfølelse

 Du sitter ute i sola og koser deg... Sola varmer, kaffe i koppen... En god bok.. Og så.. Zzzzzzzzz forstyrres du av veps, bier, humler og annet rask med vinger på... Er du som meg, så veiver du med armer og bein og ser således rimelig teit ut, men de er faktisk ganske farlige de beistene der... 

Men da jeg fant denne lille frøkna her med vinger, så falt jeg pladask! Dette er ingen ringere enn "Queen Bee" fra The Paper Shelter. Faktisk så søt at jeg skal vurdere å ikke veive sååå mye med armer og bein neste gang jeg blir angrepet av et helikopter av et insekt... 

Her er oversikten over de fargene jeg har brukt:

Hud: E000, E00. E21, E11, E04
Hår: E79, E59, E19, YR18, E15, E49
Blomst: E35, Y38. Y35, Y11, E79, E74, E71, E49, G29, G07, YG25, YG23, YG03
Kropp: W9, W7, W5, W3, E35, Y38, Y35, Y11
Krone: E35, Y38, Y35, Y11, BG49, BG57, BG53, BG15, BG10


Nyt sommerdagene! 


- Hege - 

2 kommentarer:

Lori Podolsky sa...

Oh, Hege, what a truly stunning and elegant card. I love it! Your design and details are marvelous. Thank you for joining our Flower Power challenge on The Paper Shelter Challenge Blog, and for using a stamp by The Paper Shelter Digital Stamps. Have a happy day. Hugs, Lori - DT

Linda Mc Enery sa...

This is absolutely gorgeous! Love your colour choices and brilliant colouring. Such pretty embellishments! Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter, and for using one of our images!
Linda