søndag 19. september 2021

Til konfirmanten

Det er ikke så ofte jeg lager kort uten fargelagt motiv lengre... Men jeg har lett og lett etter motiv av en lett motorsykkel- uten å finne nøyaktig den jeg ville at Endre skulle få på konfirmasjonskortet sitt i dag. Så da ble det dette kortet istedet. For litt av poenget er at det skal være RUND lykt.... Men jeg fant et gammelt utklippsark med en motorsykkel med rund lykt, og da ble i alle fall JEG fornøyd... Så får jeg håpe konfirmanten også blir det. Men når alt kommer til alt tenker jeg at det er det som ligger inni som betyr noe....  Jeg er da ikke eldre enn at jeg husker hvor stas det var å få så mye penger på den store dagen selv!!?? 


Gratulerer så mye med konfirmasjonsdagen, Endre! Og gratulerer til mammaen, pappaen og søstrene dine!!! 

 - Hege - 

Ingen kommentarer: