torsdag 12. november 2020

En gedigen Muffins til FAR

På søndag var det Farsdag, og det har ikke endret seg nevneverdig i min familie siden forrige farsdag.. Vi feirer fortsatt ikke disse dagene i spesielt stor skala, men et hjemmelaget kort og en liten gave- det hører med! 

Jeg har dessverre ikke kjempemasse stempler i kategorien "herre" som passer til far. Jeg synes det er en del søte der ute, men til en mann på 80 år vil jeg ikke ha et kort med en liten søt gutt på... Ei heller driver han med fluefiske eller øldrikking... Ikke pumper han jern på treningsstudio heller... Han er fortsatt en svært ivrig landeveissyklist om våren, sommer og høsten, men det stempelet brukte jeg jo i fjor! 

Så da ble det en cupcake i år (eller muffins som vi sier her på Toten)!! For jeg hadde arbeidshelg dette året, og hadde ikke mulighet til å bake kake.. Så da fargela jeg likegodt en kake... Og alle liker vel en cupcake!? Eller?? 



Dette stempelet er fra Colorado Craft Company og jeg har selvfølgelig fargelagt det med Copics.. Stempelet er stort, så det dekker hele kortet når man lager det i A2 format (11x14 cm).
Her er listen over Copics jeg har brukt:

Kake: E30, E31, E33, E35, E37
Muffinsform: B32, B34, B37,B39
Glasur: BG10, BG11, BG13, BG18, hvit gelpenn
Jordbær: R32, R35, R37, R39, R59, Y21, G14, G17, G99

- Hege - 


Ingen kommentarer: