lørdag 25. januar 2020

Carina 25 år

Altså- jeg har fått til en del i livet. Noen ting kunne jeg vært foruten, andre ting burde jeg gjort mer av. Enkelte ting er jeg lite stolt over, mens andre ting er jeg mer enn 100% stolt over. Datteren min Carina faller inn under siste kategori. Jeg er SÅ stolt over hvordan denne jenta har blitt! 
I dag er det 25 år siden hun kom til verden på keiserlig vis på Gjøvik sykehus. Frisk og ferdig, men ikke helt til termin. 2920 gram og 48 cm med perfekt jentebaby var det!
Og perfekt er hun fortsatt. Sånn helt objektivt sett...  I mine øyne... 

Fordi hun jobber ved siden av studier og har vakt i dag, tok vi turen inn til Oslo i går med kaker og gaver. Kortet var selvfølgelig hjemmelaget:


Motivet er fra Saturated Canary og heter "Canary Love". Det er fargelagt med Copics i disse fargene:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E21, E25, E29
Lilla: BV08, BV13, BV11, BV02, BV00
Aqua: BG78, BG75, BG72, BG70
Hvitt: C3, C1, C0



Carina'en min. Lov å være litt stolt, vel? 


GRATULERER SÅ MYE MED 25-ÅRS DAGEN, JENTA MI! 
Håper bursdagen din blir akkurat så fin som du fortjener!!! 

Klem, mamsen!!! 

2 kommentarer:

Frouwkje sa...

Gorgeous Hege !!
I enjoy your coloring so much
If I understand correctly, is it for your beautiful daughter's birthday?
Congratulations!!
xxx Frouwkje

Wendy Nicola Jackson sa...

Such a gorgeous creation Hege for your beautiful daughter! I bet she absolutely loved it! Love all the soft layers and texture, it's an exquisite card hunny. I hope your daughter had a truly beautiful day. Hugs, Wends xoxo