søndag 11. november 2018

Farsdag 2018

Farsdag i dag! Og siden jeg - sånn nesten helt objektivt sett- har verdens beste far, må jeg jo lage kort! Og det til tross for at jeg egentlig ikke er noe glad i å lage herrekort... Jeg liker mye bedre blonder, perler, blomster og stæsj... Men jeg liker faren min veldig godt, så dermed ble det et laaaaangt posekort i år. Fant igjen noen lange papirposer som jeg faktisk synes var morsomt å lage!

Da Maja Design kom med sin papirserie "Denim & Friends" ble jeg rene hamsteren.... Denne serien er nemlig den fineste jeg har hatt noen gang! Digger fargene (er veeeeldig glad i brunt og blått fra før) og digger bildene!


 Så her er mitt laaaange posekort til farsdagen i dag! 

GRATULERER MED FARSDAGEN, FAR!!! Vi er alle veldig glad i deg!


Diger klæm fra Hege (og resten av gjengen- både her og i Thailand!)

Ingen kommentarer: