mandag 27. oktober 2014

Secret kisses

Det nærmer seg slutten for min gjestedesigner-periode. Dette er det tredje kortet i rekken. Enda en gang har jeg valgt et motiv fra Aurora Wings. Motivet heter "Secret kisses". Utrolig mange detaljer, men det er jo det jeg liker! Jo mer pirk, jo morsommere er det!



Copics jeg har brukt:
Hud: E000, E00, E11, E21, E04, R20
Hår: W3, W5, W7, W9
Finne: G00, BG13, BG49, BG78, V01, V04, Y11 og Molotow marker
Hodeskalle: W1, W3, W5, W7


Ha en god dag alle sammen!!!

Diger klæm fra Hege :) 

5 kommentarer:

Hilde sa...

Vakkert vakkert vakkert!! du er flink!
Sees på onsdag, det gleder jeg meg til :-)

Hilde sa...

haha, surra litt i kommentaren min jeg... har vel ikke strikkemøte hos meg på onsdag jeg... sorry, vi skal til deg neste torsdag vi :-))))

Meretekj sa...

Vakkert!
Klem, Merete

RitaK sa...

Fantastisk vakkert kort Hege :-) Og fargeleggingen er jo helt perfekt og detaljrik ned til minste detalj. Jeg er IMPONERT som vanlig frk Martinsen, du er bare helt RÅÅÅÅÅ!!!

Scrappelise sa...

Du er helt RÅ mtp fargelegging Hege! Og dermed blir det som vanlig et aldeles lekkert kort! ha en fin dag!