mandag 1. oktober 2012

Papirpikenes Verden. Utfordring #8: Gutt/ Mann

Det er høst, det er mørkt om kveldene, det begynner å bli kaldt og vi hyller denne årstiden med en ny utfordring for oss som har "inne-hobby". 

Hos Papirpikens Verden vil vi nå se ett eller annet prosjekt til Gutt/ Mann. Jeg har tjuvstartet litt og laget et sjokoladekort til farsdagen.

Jeg har brukt ark fra Pion sin serie "Till far". Jeg er en uhelbredelig tilhenger av blomster, så selv til mann bruker jeg blomster på mine prosjekter...Blonder er fra Papirpikene, og stemplene er Kort&Godt.




Inni kortet er det plass til en mellomstor sjokolade. Er litt usikker faktisk om ikke den blir spist opp leeeeenge før farsdagen i november.... Men kan alltids kjøpe ny sjokolade innen den tid da... 




 Baksiden med det knallfine Papirpikestempelet mitt.


 

Sånn er sjokoladekortet sett fra en litt annen vinkel. Tutorial på sjokoladekort fant jeg hos Marianne Skjelstad. Du finner det HER.


Gå til Papirpikenes Verden og se alt det flotte mine gode DT-venner har laget! Og bli selvfølgelig med på moroa du også!!!!!! 

Ha en flott dag!

Diger klæm fra Hege:)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og flotte detaljer:)
Klem, Heidi:)

MonaV sa...

Pappan din er heldig Hege:):)