fredag 14. september 2012

Bryllupskort- igjen...

Et bestillingskort igjen. Og som vanlig snakker jeg før hjernen er påkoblet, og lurer på om det er noen spesielle farger kortet skal være i.... Lilla (og ikke vanlig lilla, men litt sånn "møkkete" lilla som de rosene MesterGrønn noen ganger har!!), sølv og hvitt. Grmpff#¤%!"%&(

Ja, ja. Sagt er sagt, og Papirpikene er som vanlig redningen. Der fant jeg både en shiny bazzill i lilla (kanskje ikke akkurat møkkete, men fin...), mønsterark og ikke minst trøstende ord og oppmuntring på veien hjem...


Motivet er et digtalt stempel fra Mo Manning. Det er fargelagt med Copics i disse fargene:
Hud: E0000, E000, E00, E21, E11, E13, R20
Hår: E50 E57, E53, E49
Dress: C3, C5, C7, C9
Kjole: C0, C1, C2, C3, V20 
Pynt på kjole: V20, V25
Grønt: G24, G28


Annen pynt er lilla og grå roser, glitterlim, glitterhjerter fra Melissa Frances, de små sølvblomstene har jeg punchet med Retro Flower punch, lilla bling og fjær. En av de nyeste Martha Stewart punchene har jeg også brukt.



Inni kortet er det enkelt! Tekststempel fra Stempelglede. Kakeservietter og hjertedies. Papirpikene har stort sett alt av produkter- unntatt digistempelet.


Ønsker alle en riktig god helg!


16 kommentarer:

MonaV sa...

Ååååå, nydelig Hege:)
Ønsker deg en fin fredag og en flott helg!
Klem

Jill sa...

Dette ble jo nydelig Hege!
jeg har også et slikt bryllupsprosjekt som ligger og venter, for det er en bok og jeg har ikke lyst akkurat nå når jeg er inne i en julekort stim...hihi
jeg ble så mettet på bryllupskort i sommer når søstern min giftet seg!
Men inspirert av deg, skal jeg snart hive meg rundt med det!!
ha en flott helg vennen :)
Klemmer

Synnøve sa...

For et lekkert, bryllupskort du har laget!! Heldig er det brudeparet som får dette:) Og de herlige kommentarene dine får meg i godt humør:)) God helg og klem fra meg:)

Anna Kristine sa...

Nydelig kort! Masse flotte detaljer.

Scrappelise sa...

Bryllupskortet ditt er helt nydelig Hege! Skjønner det kan være vanskelig å oppfylle bestillerens ønsker noen ganger, men det har du klart til fulle! Det er så utrolig delikat og lekkert det du lager! Høst-konkurranse-kortet under her er også aldeles nydelig! Du er megaflink m. farger og oppsett! ha ei riktig god helg! Klem fra Anne Lise

Mette sa...

Nok en lekkerbit fra flinke DT pike Hege! Aldeles nydelig og vakkert fra a til å!!

God helg:)

Klem Mette

Gro Tollaksen sa...

Nydeligt!

Filharmonica sa...

Kjempelekkert bryllupskort :-)) Ha en flott helg Hege!

RitaK sa...

Så bra at det vi plukket ut fungerte! Ble jo bare rålekkert når det kom i dine fingre, som til stadighet tryller fram de lekreste kreasjoner av noen papirbiter. IMPONERENDE ARBEID IGJEN HEGE :-)))

Torill sa...

Nydelig bryllupskort ! Herlig motiv og flott pyntet!
God helg!

Torill

Hilde sa...

Fine fine bryllupskortet!! Du fikk det til du Hege!!
og det er ingen overraskelse for du mestrer jo ALT!!!!

Takk for en god prat i dag og håper du får en fin arb helg!
"detti går vægen, Hege"!!!!!!!!

Marianne H sa...

Åh heldige brudepar!! vakkert og så lekkert satt sammen. God helg til deg, klem

jannes hobbykrok sa...

åååååhh....vakkert! Så kjempelekkert! Må se en gang til!
Klem,Janne

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort Hege!
Lekre farger:)
Flotte detaljer og nydelig fargelagt motiv.
Ha en fin søndag, klem:)

Papirdilla sa...

Det gjør jo ingenting om du sier ja uten å tenke først, Hege! ( I alle fall ikke for oss andre..hihi..) For du løste jo også denne ytfordringen med glans!! Vakkert som alltid fra deg, Hege:)

Og jiiiihaaaaa!!
Endelig en kommentar fra meg igjen.
Stor klem og håper VIRKELIG vi ses snart. HHvilken dag har du fri til uka?

Klem,
Hanne

Kjersti sa...

Åååå, så nydelig Hege! Lekkert, lekkert, lekkert!
God søndag!
Klem fra Kjersti:)