onsdag 20. juni 2012

Mer barnedåp...

Hadde det ikke vært for det faktum at det er høysesong for barnedåp hele året, hadde jeg nesten trodd det var nettopp en sånn sesong! Jeg har formelig druknet i forespørsler om kort og andre prosjekter til barnedåp (for 3 er vel å drukne!!???).

For maaaaaange år siden (ja, jeg var 20 år gammel), var jeg dagmamma for to skjønne gutter. Nå har eldstemann blitt pappa for 2.gang, og dåpsdagen nærmer seg. Jeg har fortsatt kontakt med guttenes mamma, og hun har sett kofferten jeg laget til meg selv tidligere i juni. Så bestillingen var en liten koffert med dåpsbarnets navn på- til å legge blant annet dåpsattesten i. Rosa blomster, blonder, dill og stæsj- da er jeg ikke vanskelig å be!!!!!


Har laget kofferten så godt som helt lik den jeg laget til meg selv. Kofferten er kledd med noteark som har fått et tynt lag med Gesso.  



Masse blonder, knapper og rosa blomster. Jenta har fått navnet Mynte Lilliana, og har selvfølgelig fått navnet sitt på kofferten. I tillegg dåpsdatoen i en Tim Holtz ramme.  




Det var avtalt at jeg bare skulle kline litt Gesso inni kofferten, men så synes jeg det ble litt stusselig.  




 Skar derfor  ut et Spellbinders hjerte, stemplet et koselig stempel fra Kort og Godt inni og limte på enda mer rosa blomster...




Alle sløyfene på håndtaket er både gamle og nye bånd, og nøkkelen som henger på er en Tim Holtz. Den står det "Life" på.


Så da gjenstår det bare ett lite spørsmål: Så lenge jeg var dagmamma for Mynte Lillianas far- er jeg da også litt bestemor?????




Ønsker alle en fortsatt god uke!!!!!




- Hege -


8 kommentarer:

Trine sa...

Vakkert Hege:) Jeg har ikke ord..... den er bare nydelig....

He,he....bestemor ja:):)

Ha en fin dag i solen:)
Klem,Trine

Hilde sa...

vakkert, vakkert , vakkert!!! ..............har ikke andre ord å bruke jeg.......

*dåner*

Papirdilla sa...

Ååååååååå....
Så vakkert at jeg har nesten ikke ord, Hege! Nyyyyyyydelig.....
Du tryller, Hege!
Stor klem fra ei av Snøffelhønene på Raufoss:)

Synnøve sa...

Denne var bare super-nydelig, Hege:))) og selvfølgelig kan du regnes som bestemor *fnis*
Klem fra meg

RitaK sa...

Tenker bestemora blir veldig fornøyd med denne, og kvalifiserer sikkert som sånn dagbestemor etter denne innsatsen tenker jeg... Kofferten er bare råååååålekker og rååååååsa :-)

Kjersti sa...

Så nydelig koffert Hege! Tenker denne blir godt mottatt, tenk å ha noe så fint å legge minnene i:)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

MonaV sa...

Så koselig, nydelig og skjønn koffert Hege:)

Elizabeth sa...

Utrolig lekkert! Så sarte fine farger og de vakre romantiske detaljene. Dette er bare helt utrolig flott!
Klem, Elizabeth