mandag 30. april 2012

En helt fantastisk scrappehelg...

I helga har jeg vært så heldig å få være med til Kvitfjell på hyttetur. Rita og familien (med Verdens beste Tassen så klart) har den flotteste hytta med all verdens komfort! Vi har skravlet, scrappet, ledd, scrappet, hatt pakkelek, scrappet, spist, scrappet og kost oss- slik bare ekte scrappebærter klarer!


Det ble noen kort også, men jeg kan ikke vise fram alle riktig enda. Her er det i allefall ett:


Kortet er laget av en hvit papirpose. Har brukt de nye Maja arkene som Papirpikene fikk inn på fredag. De er så vakre at det er nesten smertefullt å skjære i dem....  Bildet er fra et utklippsark. Blomster fra Kort og godt, blonder, knapper og osteklut. Alt fra Papirpikene.  




Kort inni til å skrive en liten hilsen på.





Tusen takk for en hyggelig tur til dere alle: Rita, Hilde, Mette, Hanne og Tassen!!! Dere er Verdens beste reisefølge!!




- Hege - 





6 kommentarer:

Filharmonica sa...

Er bare ørlite misunnelig på scrappehelgen deres på hytta til Rita :-) Nydelig kort du har laget, gleder meg til å se mer av helgens produksjon :-)) Ha en flott dag!

RitaK sa...

Så flott at du koste deg Hege, for det har du virkelig fortjent ;-) Og kortet ditt er nydelig, vakkert, pent, fint, flott, lekkert.... !!!

Papirdilla sa...

Åååå....... Helt nydelig, nydelig, nyyyyydelig!!!
Takk for ei superkoselig helg, Hege! Er det noen som hadde fortjent å kose seg, er det deg!
Stor og varm snøffelklem fra meg til deg!

Hanne

MonaV sa...

Nydelig, forsegjort og delikat til 1000:):) Me like!!!

Jeanette sa...

Nydelig nydelig, Hege. Tusen takk for sist også. Det var hyggelig å være i lag med deg. Håper du koser deg med scrappingen, det høres jo sånn ut med en slik helg da! :) Ha en flott 1. mai-feiring. Klem Jeanette :)

Trine sa...

Hei:) Nydelig kort:)
Jeg legger ut fargene i bloggen min, ta en titt der:)
Ha en fin 1.mai.
Klem,Trine