torsdag 1. mars 2012

Mitt første DT-bidrag hos Papirpikenes Verden!

Endelig er jeg i gang! Dette er det første DT-bidraget mitt hos Papirpikenes Verden. På bloggen ligger det et bilde du skal bli inspirert av, og temaet er vår.

Jeg har laget et kort som kanskje er litt mer fargerikt enn jeg pleier- selv om jeg har brukt pastellfarger. Litt rart å gå ut over sin "comfort-zone" som vanligvis er lys rosa eller lys blå...


Basen på kortet er hvit bazzill.
Materialliste ark og verktøy:

Mønsterark: Ladybug & friends, Maja design og Magnolia 6x6". 



Inni kortet har jeg brukt et tekststempel fra North Star Stamps. Synes det passet godt med en tekst om årstider så lenge temaet er vår.  



Materialliste pynt:

 Enkel bakside



Motivet er fra Magnolia. Det finner du her.
Motivet er fargelagt med Copics med disse fargene:

Hud: E0000, E000, E11, E13
Kinn: R20, R30, R11
Kjole: R0000, R81, R83, R85
Forkle: G20, YG61, YG63
Støvler: Y00, Y11, Y13, Y15
Frøposen: E40, E43, E45
Såkorn: E70, E71, YG61, YG63

Har brukt litt Prismacolor til å skyggelegge med i disse fargene:
Støvler: Spanish orange
Forkle: Cool grey 70%
Kjole: Magenta
Rundt motivet: Cool grey 50% og 70%


Håper riktig mange vil delta i utfordringen vår hos Papirpikenes Verden og la seg inspirere av alt det flotte de andre DT jentene også har laget!

Stor vårlig klem fra

- Hege - 

7 kommentarer:

nergele's puslerier sa...

Gossint kort,med vårstemning og det gjorde meg glad å se på dette..Gleder meg til den flotteste årstiden..

Sol sa...

Nydelig... Fantastiske Farger.. Dette ga meg Sommer kick... Jeg vil ha sommer NÅ... Nydelig Fargelegging.. Og Nydelig lag på lag.. Flotte Elementer! :o)

MonaV sa...

Nydelig bidrag Hege:) Her oser det vår!

Filharmonica sa...

Kjempesøtt kort Hege :-) Og motivet er nyyyydelig fargelagt, som vanlig :-))

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger og søtt motiv:)
Ha en fin helg, klem:)

RitaK sa...

Skikkelig fint og vårlig kort Hege. Nydelig motiv og pynt :-)

Hilde sa...

Så nydelig og vårlig kort - blir i godt humør av å se på det.
Håper alt er bra med deg Hege
Klem