tirsdag 27. september 2011

Engel med skit på vengan

Tusen hjertelig takk for alle hyggelige tilbakemeldinger dere gir meg! Jeg er helt overveldet av hver eneste en!

I dag har jeg en LO å vise fram. Ser ut som en ny "dille" er på vei- nemlig å bruke aluminiumstape og diverse pynt og stæsj man har liggende. I stedet for å lage kort, har jeg likegodt startet stort og laget en LO med denne teknikken.


Kanskje ikke så godt å se, men jeg har brukt grungeboard-bokstaver fra TH på venstre side loddrett. Det står "Angel" om det ikke synes så godt på bildet... Av andre ting jeg har brukt kan jeg nevne: Magic Mesh, trykknapper, sikkerhetsnåler og figurer i grungeboard. Bildet av Carina er noe hun fikk tatt da hun var på besøksdag på videregående skoler i fjor høst. Stilig!!!  Englevingene har jeg kjøpt hos en lokal interiørforretning. De har forresten fått litt svart alkoholblekk på seg- eller skit på vengan om du vil...  



Etter å ha lagt på aluminiumstape i "mosaikk-mønster" brukte jeg en skrape fra TH for å lage litt struktur i tapen. I tillegg har jeg prikket rundt de ulike elementene med en syl. Har hatt på diverse malinger: Antique Medium fra FolkArt, svart gesso, alkoholblekk fra Ranger og en blanding av diverse kobber og sølvfarget akrylmaling. Brukte også en pussekloss for å forsøke skape litt gammelt og slitt preg.



Det var dette jeg hadde å vise fram i dag. Ha en kreativ og flott uke alle sammen!



- Hege -

13 kommentarer:

MonaV sa...

STILIG HEGE!!!!!

Anonym sa...

Hei Hege :)
Må bare si noe jeg visste fra før : SÅ FLINK DU ER !!!!

Klem fra Turid

jannes hobbykrok sa...

Å fy flate!!! Noe av det kuleste jeg har sett, Hege! denne var helt RÅ!! Fikk lissom ikke teken på sånn aluminiumstape jeg, men skjønner nå at jeg ikke kan gi opp!Dette må testes mer! Skitkult med vingene, fantastisk kontrast!
Me like, ALOT!
Klem,Janne

Heidi sa...

Wow så utrolig lekkert Hege!
Masse flotte detaljer:) Englevingene gjorde seg så bra:) Herlig bilde også.
Så flink du er:)
Ha en fin kveld, klem:)

Mette sa...

WOW!!!! Dette er noe av det stiligste jeg har sett på laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!!!! Helt rått, rett og slett!! Kansje et lite kurs for en stakkar som ikke skjønner hvordan dette gjøres;)
Jeg vil gjerne se mer av dette Hege:)
Klem Mette

Hilde sa...

wowowowowowowow!!! Jg visste det skulle bli bra!!! i morgen må jeg kjøpe alu. tape!!!!

Denne ble rett og slett "dritfin"

Klem

Ani sa...

ja da, du får det til du ja,klem

Marianne H sa...

Guri malla så tøff du var i dag da....

Berit sa...

Ser man der ja! Der var det blitt metalltape med nogo attått! Kjempetøft!!!
Åsså en hel LO da gitt! Drit stilig!

RitaK sa...

Råkul LO, med den nye teknikken "alle" har dilla på nå om dagen. Artig bilde, og flott med de englevingene bak :-)

Jorunn sa...

Oj, dette ble skikkelig stilig! Jeg liker spesielt godt kombinasjonen av det røffe og englevingene :) Og så perfekt som alt passer til bildet.

Papirdilla sa...

Fy, søren!! Så råstilig, Hege! Skikkelig tøft bilde også! Skjønte ikke helt hva slags prosjekt du holdt på med da vi snakket om det på vei hjem fra messa. Men, nå er jeg inspirert! Teipen er i hus.... Så da er det jo bare å sette i gang:)
klem,
Hanne

nergele's puslerier sa...

Ja,dette var en spesiell lo og en teknikk jeg ikke helt skjønte ,men du kan kanskje lære den bort sea -for det var kuult..

Artig med noe nytt..