mandag 27. juni 2011

Tilda i rosehagen....

Tilda sitter på gjerdet i rosehagen sin....

Jeg var på et aldri så lite privat scrappetreff hos Mette sist lørdag, og da en av Papirpikene sa at de ikke hadde et slik kort i butikken tilbudte jeg meg å lage et! Rett og slett fordi jeg har fått litt dilla... 



Jeg faller stadig tilbake på Pion ark! De er bare så vakre at det gjør nesten vondt å skjære i dem! Og med dette kortet er det myyyye skjæring.... Kanten rundt er laget med den splitter nye Martha Stewart punchen min. 



Tilda sitter på gjerdet som er en Magnolia dies. Rosene i hagen er fra Papirdesign. Sommerfugl punchene er fra Punch bunch. Tilda selv er malt med Distress.  Bak Tilda er det en liten bit med osteklut.



Brettet ut er kortet sånn. Brukte samme punch på skrivefeltet inni kortet.  







 Mini-Tilda med ballong 



Baksiden på kortet med mitt personlige stempel og enda en Mini-Tilda.  



Her sitter hun og passer på... Er hun ikke søt???



Da er det bare å takke Hilde og Rita for oppdraget! Håper det blir godkjent... Alle papirer, stempler, blomster og annen pynt er kjøpt hos Papirpikene på Gjøvik.


Ønsker alle mine bloggvenner en fin uke!


- Hege -

9 kommentarer:

Scrappelise sa...

Du er ikke sann, de kortene dine blir finere og finere! så søtt med Tilda både utenpå og inni også. Nydelig pirke-arbeide og hele kortet er rålekkert! Flinka!!

RitaK sa...

Wow! Dette ser bare helt rålekkert ut Hege, så jeg er helt sikker på at det er godkjent og vel så det. Gleder meg til å se det IRL og få lov å ha det i butikken og kose meg med det, og vise det frem. Tusen takk til verdens snilleste Hege :-)

Mette sa...

Du skuffer ikke du Hege, dette var "dritfint"!!!!! Du er helt rå på disse kortene, og selvfølgelig på andre kort også!! NYdelig pyntet fra a til å.Jeg er helt enig at det er vondt å skjære i disse arkene....men heldigvis er det nye å få kjøpt:))

Ønsker deg ei toppers uke, og håper vi ses snart hos PP:)

Klemmm

MonaV sa...

Du Hege, du Hege.....du tryller med papir du:)
Lager de nydeligste kort. Og de små magnoliastemplene er så "gossine":):)

Ønsker deg ei fin uke og en fortsatt fin sommer.

Ida sa...

Utrolig flott brettekort igjen!:)
Og så flott med mini Tilda inni og bak.
Klem

Maggie sa...

Et helt skjønt kort du har laget! Nydelige papirer og pynt og super søte stempelmotiv, som du har fargelagt vakkert.

Heidi sa...

Lekkert, lekkert og lekkert!
Det er en fare for at jeg gjentar meg selv her inne hos deg:) Nok et nydelig kort du har laget Hege. Alt er så gjennomført hele veien:)
Jeg har lyst til å prøve meg på denne brettingen jeg også, stilig.
Ha en fin dag, klem:)

Marianne H sa...

Det er bare lekkert og delikat, som alt du lager.
Gleder meg til neste post.
Ha en fin uke:-D

Papirdilla sa...

Superlekkert kort igjen, Hege! Rett og slett nydelig og smakfullt fra ende til annen. Har sett på det i butikken i dag. Og det er enda finere IRL:) Nå begynner til og med jeg å få lyst til å prøve meg på et slik brettekort. Bretting er ikke akkurat min favoritt, men det skal noe til å stå imot etter all inspirasjon du gir. Så vi får se.....
Klem,
Hanne