mandag 28. mars 2011

Scrappe-kopp

Som så mange andre har gjort før meg- det er helt krise når man er uheldig å søle kaffe på sitt eget eller noen andres prosjekter når man scrapper! Derfor er det greit med kopp med lokk!

Åhléns har termokopper til å skru fra hverandre og scrappe nytt innhold. Jeg skulle så gjerne hatt MYE mer pynt på koppen min, men det er trangt oppi der! Dessuten er den minste Retro Flower punchen min som sunket i jorden- og det er helt KRISE!!!!

Her er iallefall mitt bidrag til ikke å søle på mitt eget, eller andres papirprosjekter i framtida:



Jeg har brukt ark fra Pion Design. Min favoritt for tida... Har satt på ei perlerad rundt bildet (som jeg tror er fra et utklippsark fra Minnehjørnet), en blonde fra Happy Hobby og mellomstore Retro Flower blomster. De har også fått litt bling i midten.  



Og for å fjerne all tvil om hva slags kopp dette er- 

KAFFEKOPP! 





Ha en fin uke alle sammen- jeg må nå gjøre meg istand til å bli "kveldssøster"!

- Hege -

8 kommentarer:

RitaK sa...

Wow! Nå vil nok kaffen din smake ekstra godt, og holde seg på plass i koppen Hege. God vakt!

Marianne H sa...

Dennne ble fin den!!! Helt topp:-D

jannes hobbykrok sa...

Åh mai gad lissom! Denne var jo ganske enkelt genial! Åhlens sa du!?? Sånn vil jeg ha og!Koppen din er bare rålekker,Hege! Dødsfin,og de arkene fra Pion er jo så innmari herlige!
Kos deg med kaffen din!
Klem,Janne

Gro sa...

Oi!
Sånn vil jeg også ha!!!!
Noe så utrolig praktisk og stilig.... :-)
Ante ikke at det fantes engang...
Åhlens neste.... ;-)
Men min måtte det stått te eller pepsi max på tror jeg er for det meste det det går i.... :-)
Den var iallefall kjempefin....

Klem, Gro

Mette sa...

Åååå så fin!! Kjekt å ha, og så smaker kaffen ekstra godt i scrappekopp:))

Klem Mette

MonaV sa...

Såååå fin Hege:)
Lurer jammen på når jeg skal få pyntet min kopp som står her og venter:)

Pinklady 68 sa...

Kjempefin kaffekopp!! Nydelig Pion ark og flott med perler/blonde!!
Nydelig sjokolade eske til dine foreldre i forrige innlegg også:-)

Klem Laila.

Papirdilla sa...

Den ble knallfin, Hege! Da er i alle fall du klar til neste scrappetreff. Og det blir helt trygt å sitte ved siden av deg;) Nå tror jeg bare det er en ting som gjelder her: LØP OG KJØP!! Jeg vil også ha sånn...:)
Klem,
Hanne (som tar turen til Åhléns så fort som mulig)