lørdag 11. september 2010

Bryllupskort i hvitt og gull

Fått enda en bestilling på bryllupskort. Denne gangen skulle det være i fargene hvitt og gull. Synes blomsterhjertene som Hanne har opphavet til er så fine til bryllup - så da ble det et slik.




Hatt på glitterlim i gull på nesten alle blomstene. Teksten er fra bryllupsplata til Stempelglede. Blonden er kjøpt på Happy Hobby.




Inni kortet er det et lite stempel på den ene siden, og et skrivefelt på den andre. Gull glitterlim rundt kantene.




Ark er off-white bazill og et preget pynteark fra Panduro. Punchen er Martha Stewart.




Blomster er fra Kort og Godt.



Da gjenstår det å hoppe i dusjen før arbeidshelga begynner.


God helg til alle, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen!


- Hege -








22 kommentarer:

Trine sa...

Virkelig lekkert:)

Klem.

Trine sa...

Så du hadde vært innom bloggen min, ja det hadde vært en flott oppmerksomhet til de som jobber i jula. Litt pukkel å lage men, morsomme:) Tusen takk for at du liker fargeleggingen min. Det varmer så godt med sånne kommentarer jeg får fra deg. Takk! Ha en toppers helg.

Jorunns hobbyblogg sa...

det kortet var kanonstilig!

Jorunn

Bodil sa...

Skikkelig lekkert kort.
klem :)

Papirdilla sa...

Nydelig, nydelig, nydelig..... Virkelig lekkert i hvitt:) Du får kose deg med jobb, jeg skal kose meg i konfirmasjon;)

Mange gode klemmer,
Hanne

Berit sa...

Et utrolig nydelig bryllupskort!!
Ha ei fin arbeidshelg:)

RitaK sa...

Å herrejemini, noe så fantastisk lekkert Hege... Jeg er nesten stum av beundring her jeg sitter foran pc'n og glor, hehe! Nydelig kombinasjon av de forskjellige hvite blomstene og blonden på hjertet, ikkeno' overlatt til tilfeldighetene her nei! God arbeidshelg ;-)

Hilde sa...

hærlighet så nydelig da!!
Dette kortet ble superfint!! og ja som du sier, de hjertene som Hanne har "hektet" oss på er bare helt nydelige!!

Go arbeidshælj!!

Marianne H sa...

VAKKERT og stilfullt!!!
God helg og klem fra Reinsvoll

Mette sa...

Så flott blomsterhjertekort!! Pussig dette Hege for jeg har laget nesten maken, har også brukt hvite blomster!! Har sitte å laget bryllupskort for hele familien denne uka, så jeg er ikke så veldig gire på å lage flere kan du si!!
God arbeidshelg:))

Klem Mette

Heidi sa...

Wow Hege!
Så utrolig lekkert kort, og så gjennomført hele veien:)
De blomsterhjertene er bare helt herlige.
Nydelig!
God arbeidshelg til deg, klem:)

Sol sa...

SÅÅÅÅÅÅ VAKKERT! Dette var utrolig LEKKERT! Skulle gjerne sett dette kortet live! Tenker bildet ikke viser alle detaljene og glitteret skikkelig.. Stilfullt og Lekkert altså! God Helg! :)

MonaV sa...

Ååååå...noe så innmari lekkert Hege.
Sitter her sum av beundring over alt det flotte du får til. FLINKA!!!

God arbeidshelg og klem fra meg.

nergele's puslerier sa...

HEI PÅ DEG:

Ja,disse hjertekorta er veldig allsidige og de er ikke så innviklede heller å få til ,men de blir råfine når de bare blir ferdige...

Du har jobbehelg og jeg har borte helg/fester både her og der..men vi ses vel en dag...

Klem fra H.J.

Guro sa...

Dette var utrolig nydelig Hege!!! Liker absolutt alt ved dette kortet, oser elegant og stilfult.
Håper du har en fin jobbehelg:-)
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

Et lekkert bryllupskort!!!
Nydelige blomster og flott design:-)

Klem Laila.

❤ Kaia sa...

Dette var lekkert...
Nydelig oppsett og farger.
Klem fra Kaia

Hilde sa...

Hege... Det er en fryd å besøke bloggen din. Du lager virkelig lekre ting! Jeg har hentet masse inspirasjon hos deg og virkelig koser meg.
Takk for alt du deler!
Klem fra Hilde
PS... Spm ang blomster fra Thailand. Vet du hvor de kan kjøpes i Thailand? Send meg gjerne en mail på hm@jbus.no. takk takk

Anonym sa...

Utooolig nydelig kort, Hege!! Fantastisk!! I <3 blomster! Hihi!

Klemmer Ida:o)

Trine sa...

Hei, på kjolen har jeg brukt satin, tan og blender.

Klem.

Randi Th. sa...

Så utrolig mye flott du har laget. Dette kortet var intet unntak!

Ha en flott helg!

-klem-

Iren sa...

Dette er bare så lekkert!!!! Flinka :)

Klem