onsdag 30. juni 2010

Bryllupskort

For en tid tilbake da jeg var ute og luftet hunden, kom jeg i prat med ei som bor ikke mange hus fra meg. Hun spurte om jeg lager kort på bestilling.. Selvsagt åpnet jeg kjeften før hjernen var koblet på, så jeg svarte ja!


Uff, dette ble plutselig skummelt! Jeg har aldri (ALDRI!) laget bryllupskort før, og kjente at kaldsvetten kom rimelig fort, pulsen steg til godt over max-puls og besvimelsen var nær. Hva pokker har jeg begitt meg ut på!!??!!!!???


Ikke bare skulle hun ha ett bryllupskort heller, men dama skal ha TO! Det ene er til et bryllup nå i juli, og det andre er heldigvis ikke før i august. Det skal nemlig være et kort i turkis.. Hvordan pokker lager man et kort i turkis???? Vel, jeg måtte ta det første først, og her er resultatet:




Har maskert sammen to Whiff of Joy stempler til brudeparet. Mønsterarket er fra Panduro. Hjerteborden er en MS punch, og den rosa stripa som ligger bak er et Inkido-ark. Banner-stempelet er Magnolia. Blomster fra både her og der...



Innsiden med stempel fra Kreativ Hobby. Det doble hjertet med banner i hjørnet er Magnolia.




Alle blomster har fått litt Stickles "Star dust" på seg, også ringen på tekststempelet. Synes et bryllupskort godt kan glitre litt, jeg.





Litt plass til å skrive en personlig hilsen.



Da gjenstår det å vente på dommen. Uansett om det faller i smak eller ei, så er det dette de får.

Jeg blir med på følgende utfordringer med dette kortet:

Tusen takk for alle koselige kommentarer!!!!

- Hege -


11 kommentarer:

MonaV sa...

Akkurat som du har noen problemer med å lage bryllupskort Hege. Dette ble like flott og forsegjort som alt det andre du tryller frem.
Riktig så lekkert ble det.
Og du skal se du får til et i turkis og du!!

Kooos dere på tur i morra, og kom gjerne innom butikken en dag så jeg får referat:)

Heidi sa...

Dette ble jo lekkert! Skjønner ikke at det skulle være noe problem for deg:) Er helt sikker på at det andre blir flott også Hege.
Ha en fin kveld:)

jannes hobbykrok sa...

Haha!Har du også en sånn kjeft som snakker når hjernen ikke er logget på?Kansje vi kan starte en støttegruppe!
Dette bryllypskortet ble iallefall veldig lekkert,delikat pyntet på alle sider!Gleder meg til å se det turkise også!
Ha en strålende kveld videre!
Klem,Janne

Linda S. L sa...

knall vakkert og nyyyydelig! Jeg hadde aldri trodd du hadde gjort no anna enn å lage bryllupskort om du ikke hadde sagt at dette var første gang! wow! herlig dekorert og flott malt :D
tusen takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klemm fra Linda

Papirdilla sa...

Å, herlighet! Helt totalt nydelig fra ytterst til innerst, Hege!!! Rett og slett vakkert.... Du kan trygt ta opp flere bestillinger på bryllupskort;) Ser ikke ut som du har gjort annet.

Både oppdragsgiver og mottakere må garantert falle for dette. jeg gjorde det i alle fall:)

Ha en fin kveld, da!

Klem,
Hanne

Pinklady 68 sa...

Et nyyyydelig bryllupskort! Kan dette også du:-)
Lekkert!!!

Klem Laila.

Therese sa...

Og det klarte du jo med glans. Virkelig lekkert.

Masse flott å se i bloggen din, så jeg la meg til som følger og kommer definitivt innom igjen. :)

Mette sa...

Herlighet så lekkert!!! Kan ikke skjønne hva du hadde så nerver for, dette er jo rene mesterverket!! Så delikat og flott pyntet!! Gleder meg til å se mere:-)))
Hvordan gikk det hos ulvene???
God helg og nyt ferie og sommer:-)
Klem Mette

Marianne sa...

Næmmen kjære deg, hva i himmelens navn er det du kaldsvetter for???
Dette var et vidunderlig vakkert bryllupskort!!!!
Turkis blir ingen sak for deg, så hopp i det:)

Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

nergele's puslerier sa...

heisann fint att du ikke ble ulvemat da hihihihi
jeg tenker du får til bryllupskort jeg du er da så flink att det ligner ingen ting så dette greier du med glans,hege...

kanskje vi ses i løpet av sommeren da...

kos deg i hvertfall...

RitaK sa...

Kjære deg Hege, når skal du egentlig skjønne at du er RÅFLINK ??? No problem for deg å lage bryllupskort på bestilling... Dette her var ihvertfall kjempeflott, med masse nydelige detaljer som vanlig. Det går nok bra å lage ett med turkis også, så nå venter jeg spent på å få se det her på bloggen, hihi ;-)))