lørdag 1. mai 2010

JEG VANT- IGJEN!!!

Jeg rir på en fantastisk bølge om dagen! Forrige treff på Happy Hobby vant jeg et stempel med noter på. Nå denne uka vant jeg en utfordring, og i dag slengte jeg meg på i siste liten på Maya sin blogcandy og vant denne utrolig fine kurven som Kaia hadde laget som et lite bidrag til candyen.


Kurven inneholder MASSE godis- og jeg gleder meg som en unge på julaften til postmannen kommer på jobb igjen over helga!

Jepp, jeg sier det selv: Heldige meg!!!!!

Tusen takk til Maya som kom på ideen med en blogcandy for å hjelpe andre som ikke har det riktig så godt som oss, og selvfølgelig til Kaia for bidraget som nå havner hos meg!

Klem Hege

14 kommentarer:

Guro sa...

Gratulerer så masse, det er deg vel unt!!!
Ha en super helg videre.
Klem Guro

Gerdie sa...

Gratulerer!

Hilde sa...

Ja det kan man si!!!!! Jammen er du inne i en god steem!!
Gratulerer så mye!!
Fortsatt god helg!

Papirdilla sa...

Grattis, Hege! Morsomt å vinne:) Du får nok levere en lotto-kupong før vinnerlykka blir borte igjen;)

Ha en god kveld!

Klem,
Hanne

❤ Kaia sa...

Hei.
Grattis. Får håpe du kan bruke noe av det....
Du er liksom inne i en stim nå......
Tror det er litt sånn, for i høst vant jeg 3 blogcandy'er etter hverandre, og det var jo veldig gøy det da.....
Skal få sendt det avgårde så snart som mulig..
God Natt....
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Hei Hege:)
Gratulerer masse....alltid moro å vinne!!!

Ha en fortsatt god helg.
Klem fra meg

RitaK sa...

Så gøy da :-) Ser heldigvis ut som scrappetørka er borte, og vinnerlykken har kommet, så bare NYT det!Du har virkelig fortjent det :-) Klem

Berit sa...

Gratulerer! Så moro :) Jeg ser du er veldig dyktig, har laget mye fint. Legger meg til som følger og kommer snart igjen :)
Hilsen Berit

Yvonne sa...

Gratulerer Hege, det er det vel unt! Du har nok vært snill og gjort deg fortjent til dette (håper du husket å levere lotto i går).
Håper du får en aldeles strålende søndag! Kos deg!
Stor klem

Torill sa...

Tusen takk for at du vil bli med på candyen min!! Så koselig!
Og med slik vinnerlykke... hvem vet!

Mette sa...

Gratulerer!!!Så moro :-) og du har fortjent hver eneste gevinst!!!Håper vi ses en dag:-)
Ha ei strålende uke Hege!!

Klem Mette

Inger Marie sa...

Gratulera :)
Så heldig du er da.
Skoen under her var jo et syn så ikke rart du vant.
Ha en flott dag!
God klem

❤ Kaia sa...

HEi Hege.
Godt å høre at kurven er vel fremme, og at innholdet falt i smak.
Godt å høre at jeg og kan inspirere litt innimellom.
Kos deg. og lag masse fint...
Natti Natt.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Hihi! Herlig bølge da!;o)
Gratulerer med utfordringen, skoen din var jo bare rålekker!
Klemmer Ida:o)